Hjälp med stålkanter!

spygoZ

Ny medlem
Hjälp med stålkanter!
tja alla!

har åkt med ett par beggade dynastar troublemaker en säsong nu. sjukt grym skida på alla sätt förutom i slutet av säsong då stålkanten under bindningen började lossna. jag får väl skylla mig själv som köpte beggat men det ska ju liksom vara en utav dom bästa parkskidorna + att dom har typ titanbelag under bindningen som ska motverka just mitt problem.

undrar nu om ni har haft samma probbs ,och i sånna fall vad har ni gjort åt det.
hörde att salomon suspect hade samma problem så om ni har ngt tips så släng in ett.

tack och hej

Hjälp med stålkanter!
tänk så här.. Drar du av stålkanterna så kommer du aldrig hugga och du kommer ha Nada isgrepp.. Bara fördelar där hörru.

Hjälp med stålkanter!
Jag har också ett litet problem jag önskar jag kunde få hjälp angående mina skidor, jag har haft mina skidor i 5 säsonger och jag railar bara med dom, jag hoppar inte och mina stålkanter har lossnat, kan det vara pga railandet? fast jag tror också det kan vara att dom står i garage på sommaren, vad tror ni?

Senast ändrad:
Hjälp med stålkanter!
Haha, Ja det gjorde du.
Alla leksaker går sönder, Det viktigaste är att men har ett bra CPS-värde - dvs Cash Per Skoj. =D

Tillbaka
Topp