den e slut nu..2cool4school sa:www.junkyard.se har ju rea om jag inte minns fel.........
vilket blåa E? ^^Jesper_Molin sa:www du vet det man kommer till när man trycker på det blåe E:et, testa en ny värld kommer at öppnas....
bahahahaha ägande! Va fan sök på det så kallade internet så skaru se att du finner det du söker min son!odlander-M sa:
handla inte på steepstore. är det spegellins på dom på bilden får du en röd lins ist och dom vägrar skicka en ny lins och dom kommer bara ignorera dej och inte ringa upp som dom lovar att göra.sweetpeace sa:vänta tills steepstore.com öppnar sin sida igen...där finns mkt att välja på.
Håller med.. Total geek-varning på er som sitter och leker balla när killen ställer en enkel fråga. Synd att det ska behöva vara såhär tycker jag.Marcus-46films sa:Varför är folk så sjukt otrevliga och dryga bara för att någon ställer en fråga?
Därför att:Marcus-46films sa:Varför är folk så sjukt otrevliga och dryga bara för att någon ställer en fråga?
Det där whinet har man ju dessutom heller inte hört/sett två hundra tusen gånger förut..? Vart får ni orken ifrån?CrashX sa:Därför att:Marcus-46films sa:Varför är folk så sjukt otrevliga och dryga bara för att någon ställer en fråga?
1. Trådens namn säger inget om vad den handlar om.
2. Det finns tusen liknande trådar i forumet, han kan söka där.
3. Genom 1-3 sökningar på google får man fram ett tiotal sidor.
. Forumets reglerChristofferAldell sa:Det där whinet har man ju dessutom heller inte hört/sett två hundra tusen gånger förut..? Vart får ni orken ifrån?CrashX sa:Därför att:Marcus-46films sa:Varför är folk så sjukt otrevliga och dryga bara för att någon ställer en fråga?
hahaekdahl sa:såg nog ett par nere vid tåget, stanna där tills du ser ljuset..
sök lite så kanske du hittar, finns massa trådar om detta om jag inte minns fel.
ÅH! så skönt att se nån som faktiskt följer forumets regler!CrashX sa:. Forumets reglerChristofferAldell sa:Det där whinet har man ju dessutom heller inte hört/sett två hundra tusen gånger förut..? Vart får ni orken ifrån?CrashX sa:Därför att:
2.1 Innan du skriver
* Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.
2.2 När du skapar en ny tråd
* Skriv en tydlig rubrik. Rubriken ska vara informativ så att läsaren kan förstå trådens innehåll. Exempel på dåliga rubriker: "Hjälp", "Skidor?", "Kolla", "Hej".
Och för att jag inte ska bryta mot regel 2.3 så http://www.blue-tomato.com/ har en del goggles.
Min fråga kvarstår.. Vart kommer orken ifrån?jeppenator sa:ÅH! så skönt att se nån som faktiskt följer forumets regler!CrashX sa:. Forumets reglerChristofferAldell sa:Det där whinet har man ju dessutom heller inte hört/sett två hundra tusen gånger förut..? Vart får ni orken ifrån?
2.1 Innan du skriver
* Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.
2.2 När du skapar en ny tråd
* Skriv en tydlig rubrik. Rubriken ska vara informativ så att läsaren kan förstå trådens innehåll. Exempel på dåliga rubriker: "Hjälp", "Skidor?", "Kolla", "Hej".
Och för att jag inte ska bryta mot regel 2.3 så http://www.blue-tomato.com/ har en del goggles.
säger som föregående, SÖK! finns ju hur mycket som helst om dethär redan?
www.justfuckinggoogleit.com
fattar inte vart du får ordet tuff att passa in här? dom upplyser dej bara om forumets regler som alla bör följa, även ifall man inte hänger här så ofta...WhiteMan sa:ja sorry då ja e inte så inne i den här sidan men nu vet jag..tycker dom som tror sej vara så tuffa istället kan hålla käften!
Tack alla seriösa som har svarat:D