Hjälp mig me Snowboardbyxor! FORT!

Hej allihopa, De e såhär att jag ska åka till åre om 1-2 veckor, men har inga Snowboardbyxor än O.o Jag måste verkligen veta vilken färg som e snyggast till jackan. Vill inte ha helt svarta byxor. Gillar färgglada typ.
Jackan jag har är:

Help me!

Köp volcom byxorna de lär passa,http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=4308&ProductDetailId=25856
har själv dem så;)

P12 strikes again!

Är du mentalt jävla efterbliven eller vad är felet? Om man inte fattar att vilken jävla färg om helst som du tycker är snygg passar till en jacka som är svart och vit så undrar man ju om du ens klarar av att åka skidor.

Nåra färger som passar och för någon person antagligen är "den snyggaste färgen" är:
Blå, Röd, Grön, Gul, Vit, Orange, Rosa, Turkos, Lila, Marinblå, Mintgrön, Vinröd, Brun...

WTX sa:
P12 strikes again!

Är du mentalt jävla efterbliven eller vad är felet? Om man inte fattar att vilken jävla färg om helst som du tycker är snygg passar till en jacka som är svart och vit så undrar man ju om du ens klarar av att åka skidor.

Nåra färger som passar och för någon person antagligen är "den snyggaste färgen" är:
Blå, Röd, Grön, Gul, Vit, Orange, Rosa, Turkos, Lila, Marinblå, Mintgrön, Vinröd, Brun...
Word!

Jag undrar hur många trådar de ska behövas innan folk börjar fatta... -.-

Snödjup

Tillbaka
Topp