HJÄLP!!! Snälla! Saknar min mössa!!!

Empan82

Ny medlem
Jag råkade tappa bort min älskade mössa på afterskin i Åre förra helgen...
Det var en rosa skinnmössa av märket REUSCH, modellen påminner om en "pilotmössa" med öronlappar. Köpt någon gång på 80-talet.
Sjukt snygg!! (egentligen så ful att man bara garvar)
Någon som känner igen modellen?? Tråkigt att man inte kan lägga upp bilder men hoppas beskrivningen hjälper.

All info tackar jag för.

Okej men tror du nog troligast får ge upp hoppet om din mössa tyvär:( aja du kan inte fixa en ny då?

Ja jag vill fixa en likadan mössa. Därför frågar jag om någon vet nånting om den. Om den går att köpa någonstans?, Om någon har en liggande så betalar jag gärna en hyfsad slant.
Om nån har någon som helst idé om hur man ska hitta en likadan?

jag vet vars den är :D jagvar där lite senare på kvällen och hittade den, helt dött så tänkte att nån glömt den och tog den, sjukt skön. Nu är det så att jag bor i Luleå men jag kan skicka den om du betalar porto och en liten hittelön?

tro inte på BigAir...han driver med dig. dessutom han är så ung att han inte släpps in på krogen senare på kvällen...och måste vara under sträng uppsikt av förälder för att alls kunna komma in på after ski.

du kan ju kolla på myrorna och andra second hand butiker. men du får nog vara beredd på att du inte kommer att hitta en likadan.

Tack skidnarkomanen, ska titta på second hand.

Ok BigAir! Du får tusen spänn för mössan om du kan berätta för mig vilken typ av defekt den har och var defekten är.

Mössan är speciell. Jag skojar inte med dig BigAir, men lite bevis på att du verkligen har den hade ju varit önskvärt.

Haha okey, nu gäller det, tusen kronor!

Asså jag sitte ju här med mössa i famnen och tycker den är ooooooootroligt fin, kan inte heller hitta något fel :P jag vet ju att du bara ljuger för att se om jag har den, om det nu skulle vara något fel så tycker jag att det isåfall skulle vara att ena öronlappen sitter lite löst i sömmarna :P men det kan jag fixa :D

Och du, Skidnarkoman! Om du fick gissa min ålder, vad skulle då då chansa på? "seriöst"

*hoppas den satt*

Tyvärr BigAir. Det berättar jag inte. Om, om någon hör av sig får han/hon berätta det för mig...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp