Hjälp sport-conrad

JonH

Ny medlem
Hjälp sport-conrad
Hej jag beställde ett par skidor från sport-conrad och dom fickk konto numret så dom kunde ta ut pengarna men det konstiga är att jag inte fått nått mejl efter jag beställde, och jag beställde förr förra onsdagen. Kan förstå att det kanske tar nån dag mer en 7 för att dom ska hinna komma hit men jag hoppas verkligen att dom kommer för annars ee det andra gången det går fel när jag beställer.. Nån som vet om det står rätt till eller vad jag börde göra.. tack på för hand

Hjälp sport-conrad
jag fick aldrog nått mejl när jag beställde där ifrån, men det var nog för att jag råka skriva fel på min mejl adress när jag beställde, med skidor dom kom efter 6 dagar ändå:)

Hjälp sport-conrad
ok tack men jag tycker endå det ee lite konstigt att man inte har hört nåt eller att dom inte kommer

Hjälp sport-conrad
Om nått går fel så kan du ju alltid ta hjälp av konsumentverket om du nu inte får kontakt med Sprot-conrad!

Hjälp sport-conrad
Jag fick inget mail när jag beställde mina skidor, troligtvis stavade jag fel på mailadressen. Men slängde iväg ett mail till dem (på engelska) och allt löste sig alldeles utmärkt.

Tillbaka
Topp