Hjälp! videokamera?

owGie

Ny medlem
Hjälp! videokamera?
y0

Ska införskaffa mig en video kamera till 08 sesongen, Ska även filma lite volter från hopptorn, longboard åking osv. Max pris 3000 :- VILKEN ska jag köpa?!

Vad ska man tänka på när man köper kamera vad är viktigt osv?

Tack på för hand / boy ineed

Hjälp! videokamera?
schyst , min polare som trodde han va tuff sry , men fattar inte vad ska man tänka på med pixlar osv hur vet jag att kameran e bra ?

thx !

Hjälp! videokamera?
Man får ju vad man betalr før, men vet att Panasonics lite dyrare inom Nv-gs serisen ska vara bra så tror sækert det avspeglar sig i en billigare modell också.

Du får nog ungefær samma sorts kamera vilket mærke du æn væljer, vissa undantag, så ett tips kan vara att åka och kænna på olika kameror i butiken. Se hur du tycker den kænns att hålla i, lætt att navigera i menyerna, skarp skærm, stor och klumpig eller liten och nætt, plastig eller robust byggd m.m. Vælj dærfeter den du tycker kænns bæst.

Hade jag satsat på iaf.

Hjälp! videokamera?
Har en NV-GS27 (osäker på numret) som har fungerat bra, x30 optisk zoom, liten och behändig, lättanvänd och riktigt billig - 2.5k på net on net. Köpte till ett större batterie, största möjliga och kan köra på det ett par dagar i kalla förhållanden om man tittar lite på vad man spelat in emellanåt osv.

En del av https://www.freeride.se/video/ett-ar-pa-utsikten/ är inspelad med denna. Den mesta skidåkningen alltså, dvs den som inte är suddig

Tillbaka
Topp