Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag har en kompis som alltid brukar få ont i höften när han ramlar efter ett hopp (Detta pga en tidigare skada inom hockey). Nu undrar jag om någon vet eller har erfarenhet av ett höftskydd som är till för skidåkning?
jag har Burtons RED impact shorts och de e ritkigt grymma. jag har sett massor av olika skydd med jag tycker attd essa är gasnaka väl uppe och leker i toppen med de andra bra höft/svanskoteskydden.
för mig som railar och åker mycket park så är det livsnödvänligt att ha hjälm (RED, trace), ryggskydd (UFO) samt höft/svanskoteskydd (RED impact) för att man skadar sig så mycket när man bailar hårt på metall och i trappor..
kan gladeligen rekomendera mina skydds-inner-byxor....
det enda som jag kan tänka mig som kan vara negativt är att man bör ha lite större pösigare kläder för att de skall passa under byxorna..
Jag kör på ett par pro tec höftskydd o dom funkar bra + att man blir lite varmare om rumpan då byxorna hänger och slänger.. Köpte mitt på rea för ca 200kr, men kostar annars kring 500-600kr. Finns höftskydd på t.ex boardstore,blue-tomato o kanske på nån affär som säljer snowboard-/skidkläder i din stad..