Hopp byggare

HannesK

Ny medlem
Hopp byggare
Hej, i våran hemmabacke har vi endast tio stycken små hopp med den största platån på fem meter. Någon som kan hjälpa oss i vinter med att fixa åtminstone ett stort hopp? David Ny, tror jag han heter, skulle kanske komma och hjälpa oss. Någon som vet hur man får tag på honom? MVH Deje Alpina klubb

Hopp byggare
asså hur stort hopp ska ni ha? david ny är ju en jätte stor hopp designer så det är väll lite ovärt att snmacka med han?

Hopp byggare
asså hur stort hopp ska ni ha? david ny är ju en jätte stor hopp designer så det är väll lite ovärt att snmacka med han?

Hopp byggare
säkert att david ny kommer till eran lilla backe .. haha tror du på det själv: ?

Hopp byggare
men seriöst :P han designar typ på os och massa ställen :P jag tror att det är ganska onödigt att ta dit han för att bygga ett hopp som man kan bygga själva :/

Aja lycka till

Hopp byggare
men bygger en jättestor snöhög, och sen framför den snöhögen bygger man en till jättestor snöhög, sen plattar man till den nedre snöhögen litegrann så att bildar bildar en platå och en landning, resten borde du förstå sälv?

Hopp byggare
Hannes_745 sa:
Hej, i våran hemmabacke har vi endast tio stycken små hopp med den största platån på fem meter.
BARA tio hopp? du verkar ju bortskämd redan som det är, i min backe har vi en kulle där det ligger lite extra snö ibland. Där brukar vi bygga en liten kick och det får vi nöja oss med. 2 hopp är en dröm. :)

Hopp byggare
oskar-e sa:
Hannes_745 sa:
Hej, i våran hemmabacke har vi endast tio stycken små hopp med den största platån på fem meter.
BARA tio hopp? du verkar ju bortskämd redan som det är, i min backe har vi en kulle där det ligger lite extra snö ibland. Där brukar vi bygga en liten kick och det får vi nöja oss med. 2 hopp är en dröm. :)
Ja, precis våran backe också. Två hopp här med.... :P

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp