hopp.

hopp.
tjenare, jag och några kompisar håller på att bygga ett lite större hopp, vi har traktor med plog mm , men hur ska hoppet vara för att få mest air? grader osv, och om det ska vara ett platå eller gap,
vi har gjort ett 1,6 m gap nu, men vi är inte nöjda med det , vi flyger knappt alls, även om man trycker ifrån ashårt,
hjälp.

hopp.
om ni inte har så mycket snö att tillgå är ju gap smart, längre flyg med mindre snö. Kör på ganska brant kick och landning så får ni mer air.

hopp.
paffare sa:
om ni inte har så mycket snö att tillgå är ju gap smart, längre flyg med mindre snö. Kör på ganska brant kick och landning så får ni mer air.
mm vi bor i småland så överdrivet mycket snö har vi inte :(
så kicken ska vara brant också? vi har hoppet på plan mark efter en kulle, men det går endå?

hopp.
kör en liten tråd uppväckare!

Skall bygga ett lite större hopp Om gud vill och vädret tillåter. Men isåfall kan jag få så mycket tips som möjlig för att det skall bli mycket air som möjligt. Om man läser här tidigare så får man en lite med inblick på vad man skall göra.
Kan ju säga att det är i Idre (v.48) jag skall bygga hoppet antaligen kommer det inte vara överdrivet vänlig snö att jobba med kan jag tänka mig.

Men fyll gärna på vad jag skall använda mig av som salt tex! hur skall jag bygga hoppet för normal hög air då snackar vi så man kan sätta 5 på den och 3 utan att behöva stressa snurren

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp