hoppa stutsmatta med skidor!

selllle

Ny medlem
Hej jag har tänkt att hoppa stutsmatta med skidor på men fattar att det inte går att hoppa med vanliga skidor för det blir för tungt och det kan gå sönder lätt vad har ni för tips och vart kan man hitta matrial?

ta 2 plankor och slipa till riktigt ordentligt sätt silvertejp runt om över hela och tejpa fast ett par sandaler eller nått.

ta liggunderlag och klipp till som du vill ha klipp fyra stycken skidor sen tar du två smala plaströr imellan liggunderlagen och tejpar med sikvertejp:D som bindning kan du tejpa på gammla skor

plaströr vart hittar jag sånt då???????haru någon bild på såna plaströr jag fattar inte vad du menar
tror du det funkar med el rör då?

TheFibretech sa:
ta 2 plankor och slipa till riktigt ordentligt sätt silvertejp runt om över hela och tejpa fast ett par sandaler eller nått.
Då måste det vara bra mjuka plank om dom inte ska gå av varje studs. För med tjockare plank får man ingen vidare studs.

Vi körde med min polares syrras gamla skidor.. typ 120 långa apamjuka.. funkar fint och du skippar flipparna! :)

bthgibbarn sa:
Typ, funkar för mig, men det är asså tunna plaströr, 1 cm tjock kanske. Tejpa ihop ett par/3 såna och det funkar skitbra!
Men de blir lite tunna, men det blir flexibla och lätta att träna grabs & snurrar med ;)

/Jonas

selllle sa:
plaströr vart hittar jag sånt då???????haru någon bild på såna plaströr jag fattar inte vad du menar
Finns till nät som håller kråkorna borta från jordgbbslandet;) Men ska skicka en bild. När jag har en...

selllle sa:
jag menar ett mjukt plaströr tex sånna som man sätter vid vägkanten så plogbilen inte kör ner i diket:P

jag har två alternativ som funkar bra!

plexxxxxiiiiiiiiiiiii
masoniiiiit
plexxxxxiiiiiiiiiiiii
masoniiiiit
plexxxxxiiiiiiiiiiiii

och den andra är

liiiiggguunderlag
pv rööööör
liiiiggguunderlag
pv rööööör