Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då måste det vara bra mjuka plank om dom inte ska gå av varje studs. För med tjockare plank får man ingen vidare studs.TheFibretech sa:ta 2 plankor och slipa till riktigt ordentligt sätt silvertejp runt om över hela och tejpa fast ett par sandaler eller nått.
typ såna här vägpinnar i orange plast. hoppas du förstårselllle sa:plaströr vart hittar jag sånt då???????haru någon bild på såna plaströr jag fattar inte vad du menar
tror du det funkar med el rör då?
Då äre bara gå ut och plocka dåPOLLYNATOR sa:typ såna här vägpinnar i orange plast. hoppas du förstårselllle sa:plaströr vart hittar jag sånt då???????haru någon bild på såna plaströr jag fattar inte vad du menar
tror du det funkar med el rör då?![]()
då blire ju billigast :P vart hittar man billigast liggunderlag??Ovashoot sa:Då äre bara gå ut och plocka dåPOLLYNATOR sa:typ såna här vägpinnar i orange plast. hoppas du förstårselllle sa:plaströr vart hittar jag sånt då???????haru någon bild på såna plaströr jag fattar inte vad du menar
tror du det funkar med el rör då?![]()
Typ, funkar för mig, men det är asså tunna plaströr, 1 cm tjock kanske. Tejpa ihop ett par/3 såna och det funkar skitbra!bthgibbarn sa:plaströr?
Finns till nät som håller kråkorna borta från jordgbbslandetselllle sa:plaströr vart hittar jag sånt då???????haru någon bild på såna plaströr jag fattar inte vad du menar
jag menar ett mjukt plaströr tex sånna som man sätter vid vägkanten så plogbilen inte kör ner i diket:Pselllle sa:plaströr vart hittar jag sånt då???????haru någon bild på såna plaströr jag fattar inte vad du menar