jag vågar iaf inte hoppa helt till 100% när jag har ryggen mot vattnet. men ta och pröva? du märker väl sj vad som känns bäst.LEAF sa:följdfråga: hur mycket påverkas man av att ha ryggen mot vattnet, vågar man hoppa lika hård och högt på svikten? blir det någon markant skillnad?
Grabben allvarligt, testa var den värsta frågan jag hört. Inte f*n kan folk veta hur du upplever saken? Kanske är tvärtemot för dig jämfört med dom andraLEAF sa:följdfråga: hur mycket påverkas man av att ha ryggen mot vattnet, vågar man hoppa lika hård och högt på svikten? blir det någon markant skillnad?
jag vågar inte hoppa lika högt om jag står framåt! :PLEAF sa:följdfråga: hur mycket påverkas man av att ha ryggen mot vattnet, vågar man hoppa lika hård och högt på svikten? blir det någon markant skillnad?
hoppa framåtRobbott sa:hoppar också med ryggen mot vattnet, nån som langar backflip hoppandes med magen mot vattnet på svikten? Alltså som man åker skidor, nått man ska tänka på för att inte slå sig på huvet?
mollis, eller hur menar du:P??Robbott sa:hoppar också med ryggen mot vattnet, nån som langar backflip hoppandes med magen mot vattnet på svikten? Alltså som man åker skidor, nått man ska tänka på för att inte slå sig på huvet?
troligenjocke_92 sa:mollis, eller hur menar du:P??Robbott sa:hoppar också med ryggen mot vattnet, nån som langar backflip hoppandes med magen mot vattnet på svikten? Alltså som man åker skidor, nått man ska tänka på för att inte slå sig på huvet?
det är bara att hoppa högt och så långt ut som möjligt från trampolinen första gången .. sen när man gjort det är det svin lätt !jocke_92 sa:mollis, eller hur menar du:P??Robbott sa:hoppar också med ryggen mot vattnet, nån som langar backflip hoppandes med magen mot vattnet på svikten? Alltså som man åker skidor, nått man ska tänka på för att inte slå sig på huvet?