hoppa sw på svikten!?

LEAF

Ny medlem
hoppa sw på svikten!?
vad har ni för erfarenhet av det?
börjar ni hoppa med ryggen mot vattnet först? eller hoppar ni som vanligt och sen vänder er om 180 och trycker ifrån?

tack på förhand

hoppa sw på svikten!?
följdfråga: hur mycket påverkas man av att ha ryggen mot vattnet, vågar man hoppa lika hård och högt på svikten? blir det någon markant skillnad?

hoppa sw på svikten!?
LEAF sa:
följdfråga: hur mycket påverkas man av att ha ryggen mot vattnet, vågar man hoppa lika hård och högt på svikten? blir det någon markant skillnad?
jag vågar iaf inte hoppa helt till 100% när jag har ryggen mot vattnet. men ta och pröva? du märker väl sj vad som känns bäst.

hoppa sw på svikten!?
står still med ryggen mot vattnet. hoppar utav bara F*n å sen lägger man på nå sköna trick

att springa å vänga sig känns svårt för då halkar man säkert.. å så är de mycket läskigare

hoppa sw på svikten!?
LEAF sa:
Grabben allvarligt, testa var den värsta frågan jag hört. Inte f*n kan folk veta hur du upplever saken? Kanske är tvärtemot för dig jämfört med dom andra

hoppa sw på svikten!?
LEAF sa:
jag vågar inte hoppa lika högt om jag står framåt! :P
känns som om man har bättre balans om man står bakåt :P:P

hoppa sw på svikten!?
de e farligt som fan att hoppa å vända sig, de gjorde jag. Hoppade skithögt å vände 180 landade med ena benet utanför å gjorde en sieflip. Skrapa upp hela benet. Bätter å stå me ryggen mot vattnet från början.

hoppa sw på svikten!?
brukar springa fram, langa 180 o flyga iväg switch. innan körde jag stillastående men sen kom jag på att det är både säkrare och goare att köra detta alternativet

hoppa sw på svikten!?
hoppar också med ryggen mot vattnet, nån som langar backflip hoppandes med magen mot vattnet på svikten? Alltså som man åker skidor, nått man ska tänka på för att inte slå sig på huvet?

hoppa sw på svikten!?
olika beror på vad det är för snurr man ska gö är det ty 1080 så är det ryggen bakåt på en gång annars med mindre snurarså gör ja 180..

hoppa sw på svikten!?
jocke_92 sa:
Robbott sa:
hoppar också med ryggen mot vattnet, nån som langar backflip hoppandes med magen mot vattnet på svikten? Alltså som man åker skidor, nått man ska tänka på för att inte slå sig på huvet?
mollis, eller hur menar du:P??
det är bara att hoppa högt och så långt ut som möjligt från trampolinen första gången .. sen när man gjort det är det svin lätt !

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp