Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis min mening! Det är ju ny säsong och allt nu! Spread the love liksom! :PLeffe_P sa:asså varför kan inte alla bara sluta h8a!? så sjukt tråkigt!
jag tycker jibber är ett acoolt ord och mjukisar och tall tees i skolan är det bästa jag vet, jag är sjukt offended och ska definitivt göra en anmälan av något slag! skäms på digmattiasssJ sa:jibber är ett sjukt fult ord, det fulaste tillochmed. talltees och mjukisar i skolan är nästan ännu fulare. no offence ni som har det. det 'r bara vad jag tycker
Man skall skicka 100kr i kuvert tillDeg sa:Hej alla jibbers! Vad är en jibber? Hur blir man en jibber? Att vara jibber och jibba måste vara det coolaste som finns. Lyssna på ordet, jibber, smaka på det, jibber, jibber är ett coolt ord. Det är coolt att vara jibber. Jag önskar att jag var jibber och kunde säga "tja jibbers jag jibbar" eller kanske "tja jag heter carro och gillar jibbing". Hur blir man en jibber, det är min fråga.
sluta h8a på att han h8ar xDstoffe_H sa:sluta h8a du då?You-Know-Who sa:sluta h8ajeppenator sa:alltså man säger inte jag är jibber..
man säger såhär:
Jag hetter lil\'C and im a gangster..
då fattar alla att du åker skidor.. svårare är de inte
sen har du bara stora kläder å snackar mer engelska än svenska så ska du se att de löser sig
det du skulle sagt var:
\"man sitter vid freeride jätte mycket, och tränar pretzels när ingen ser för att sen vara jätte bra när det gäller\"
Skickade pengar för fyra år sedan men har fortfarande inte blivit en jibber... :|hampusbengtsson sa:Man skall skicka 100kr i kuvert tillDeg sa:Hej alla jibbers! Vad är en jibber? Hur blir man en jibber? Att vara jibber och jibba måste vara det coolaste som finns. Lyssna på ordet, jibber, smaka på det, jibber, jibber är ett coolt ord. Det är coolt att vara jibber. Jag önskar att jag var jibber och kunde säga "tja jibbers jag jibbar" eller kanske "tja jag heter carro och gillar jibbing". Hur blir man en jibber, det är min fråga.
Hampus Bengtsson
Carljohansgata 2b
Helsingborg 25224