Hur blir man en Jibber?

• Trådstartare Trådstartare Deg
  • Start datum Start datum
Hur blir man en Jibber?
hur man blir en jibber är ju=att ha kul

Senn att ordet jibber e fult som fan. Men orka bry sig. Själv säger jag att jag åker skidor.
Tycker inte den här typen av skidåkning ska ha något fast namn heller, då jag inte ser det som en seriös sport utan allt handlar om att sticka ut i backen å köra med polare och ha roligt!

Hur blir man en Jibber?
jibber är ett sjukt fult ord, det fulaste tillochmed. talltees och mjukisar i skolan är nästan ännu fulare. no offence ni som har det. det 'r bara vad jag tycker

Hur blir man en Jibber?
mattiasssJ sa:
jibber är ett sjukt fult ord, det fulaste tillochmed. talltees och mjukisar i skolan är nästan ännu fulare. no offence ni som har det. det 'r bara vad jag tycker
jag tycker jibber är ett acoolt ord och mjukisar och tall tees i skolan är det bästa jag vet, jag är sjukt offended och ska definitivt göra en anmälan av något slag! skäms på dig

Hur blir man en Jibber?
omg . jag gr i tall tees (förstora tröjor som jag snott av pappa för att jag bara inte orkar tvätta mina egna tjejiga tjejkläder) jag ahr 10058 olika färger på kläderna när jag åker (för jag är fattig och lånar ihop saker av alla jag känner) jag har en bild på mig själv i googels , jag är en såndär sak tror jag ^^ fst jag åker på stighelmer skidor ;)

Hur blir man en Jibber?
Deg sa:
Hej alla jibbers! Vad är en jibber? Hur blir man en jibber? Att vara jibber och jibba måste vara det coolaste som finns. Lyssna på ordet, jibber, smaka på det, jibber, jibber är ett coolt ord. Det är coolt att vara jibber. Jag önskar att jag var jibber och kunde säga "tja jibbers jag jibbar" eller kanske "tja jag heter carro och gillar jibbing". Hur blir man en jibber, det är min fråga.
Man skall skicka 100kr i kuvert till

Hampus Bengtsson

Carljohansgata 2b

Helsingborg 25224

Hur blir man en Jibber?
stoffe_H sa:
You-Know-Who sa:
jeppenator sa:
alltså man säger inte jag är jibber..

man säger såhär:
Jag hetter lil\'C and im a gangster..

då fattar alla att du åker skidor.. svårare är de inte

sen har du bara stora kläder å snackar mer engelska än svenska så ska du se att de löser sig
sluta h8a
det du skulle sagt var:

\"man sitter vid freeride jätte mycket, och tränar pretzels när ingen ser för att sen vara jätte bra när det gäller\"
sluta h8a du då?
sluta h8a på att han h8ar xD

Hur blir man en Jibber?
hampusbengtsson sa:
Deg sa:
Hej alla jibbers! Vad är en jibber? Hur blir man en jibber? Att vara jibber och jibba måste vara det coolaste som finns. Lyssna på ordet, jibber, smaka på det, jibber, jibber är ett coolt ord. Det är coolt att vara jibber. Jag önskar att jag var jibber och kunde säga "tja jibbers jag jibbar" eller kanske "tja jag heter carro och gillar jibbing". Hur blir man en jibber, det är min fråga.
Man skall skicka 100kr i kuvert till

Hampus Bengtsson

Carljohansgata 2b

Helsingborg 25224
Skickade pengar för fyra år sedan men har fortfarande inte blivit en jibber... :|

Tillbaka
Topp