det är väl bara för företagskunder om man skickar med posten? bussgods har, men hur kostnadseffektivt är det...?Micke_Bergfors sa:exakt. skicka mot postförskott så är det ju inga problem.
har också för mig att det bara är företagskunder som kan använda sig av postförskott via posten?Lee-nus sa:det är väl bara för företagskunder om man skickar med posten? bussgods har, men hur kostnadseffektivt är det...?Micke_Bergfors sa:exakt. skicka mot postförskott så är det ju inga problem.
Kostar 50 kr för efterkrav med bussgods. Lätt värt det om man ändå köper/säljer ett par bindningar för xk kr och inte är helt säker på säljaren/köparen?Lee-nus sa:det är väl bara för företagskunder om man skickar med posten? bussgods har, men hur kostnadseffektivt är det...?Micke_Bergfors sa:exakt. skicka mot postförskott så är det ju inga problem.
ja, det är sant, säljer man tyngre grejer är det en bra grej. jag hade av nån anledning goggles på huvet, eftersom det var det senaste jag blev ombedd att skicka med bussgods. skulle kostar 150 spänn med efterkrav eller nåt, så det blev posten...Jarle sa:Kostar 50 kr för efterkrav med bussgods. Lätt värt det om man ändå köper/säljer ett par bindningar för xk kr och inte är helt säker på säljaren/köparen?Lee-nus sa:det är väl bara för företagskunder om man skickar med posten? bussgods har, men hur kostnadseffektivt är det...?Micke_Bergfors sa:exakt. skicka mot postförskott så är det ju inga problem.
Japp, har också skickat med postens postförskott...Schulle sa:Jag har skickat med postförskott flera gånger och det har funkat bra alla gånger, så det är inte bara för företag. Men du måste ha ett Autogiro nr![]()
jo, men då krävs ju som sagt autogiro nr..felix sa:Japp, har också skickat med postens postförskott...Schulle sa:Jag har skickat med postförskott flera gånger och det har funkat bra alla gånger, så det är inte bara för företag. Men du måste ha ett Autogiro nr![]()
Nej, man måste ha ett bankgiro inte ett autogiro.simonthyrberg sa:jo, men då krävs ju som sagt autogiro nr..felix sa:Japp, har också skickat med postens postförskott...Schulle sa:Jag har skickat med postförskott flera gånger och det har funkat bra alla gånger, så det är inte bara för företag. Men du måste ha ett Autogiro nr![]()