Hur klär sig jibbers?

Zamboni

Ny medlem
Hur klär sig jibbers?
tjenare!

Jag hitta en tråd där en undra hur jibbers klär sig fint.

Men jag skulle vilja veta hur ni klär er i skolan eller på fritiden.

Så här har jag typ: stor t-shirt(inte 5xl utan 1,2,3 xl) , vanliga byxor fast lite större. Stor tröja och skejt skor sen får jag inte glömma kepsen eller mössan.

Senast ändrad:
Hur klär sig jibbers?
Jag kjör cardigans och tighta brallor. Vita skor även. Kan hända att jag kör på t-shirt eller en ziphood i xl. Adidas zipcrews går hem också

Hur klär sig jibbers?
relativt vanliga tjejkläder storleken större, gärna så mycket lila som möjligt + stora tröjor och koftor & tall tees

allting åtsittande är big no, obekvämt och jävligt
fast på vintern bor jag i mjukisar & mössa

DOCK vill jag inte räkna mig själv till kategorin jibber

Senast ändrad:
Hur klär sig jibbers?
Som vanliga männsikor, kläder i rätt storlekar som sitter bra, kanske en hatt på huvudet om man känner för det

Hur klär sig jibbers?
mössa.. thats all you need to look HYYYPHYYY!!!

men snygga Tees, shorts, jeans eller nått annat häftigt du kan hitta är också ett pluss i kanten!

Hur klär sig jibbers?
Talltees... oftast 3-4xl. Ibland baggy, ibland tighta jeans. stora ziphoods eller vanliga hhods. Keps och bandana. mysse på vintern. skateskor...

Hur klär sig jibbers?
vanliga jeans, tajtare modell, stora talltees, vanliga tröjor, lr ja ngn cm längre, typ lrg tröjor. mössa, sneakers!

Hur klär sig jibbers?
Klär mig rätt moddigt antar jag, fast med lite större färggranna tröjor till ibland. Ofta har jag väl ett par låga Adidas med vanliga oslitna jeans, nån randig eller färgglad t-shirt och nån kofta eller liknande över. Hatt är annars nice.

Hur klär sig jibbers?
slappa jeans, ZOOO YOORK tshirts för dom e så sjukt snygga, keps och går aldrig utanför huset utan hörlurar runt halsen...

Hur klär sig jibbers?
Gillar att variera. Ett par halvbaggy chinos med en hoodie och ett par sköna sneakers. Eller varför inte tighta jeans med en snygg skjorta och kanske kavaj till det. Favoriten är dock korta shorts med en large t-shirt. Shorts och t-shirt är dock ingenting som fungerar under vintern :/

Just fan, glömde att jag inte är jibber :/

Hur klär sig jibbers?
jag har typ xl tröja och vanliga byxer och jag jibba fetttttTTTttTT !!!!!!!!!11!1!11!!!!!!!!!!!11

Hur klär sig jibbers?
xl-xxl tishor. mer slimfit jeans. converse eller ett par sjysta nike sneakers. ett par raybans och en sjyst sweeatshirt, gärna ska tishan sticka ut lite under men inge överdrivet!

Hur klär sig jibbers?
tightare färgglada chinos, tees i alla storlekar, ett par schtekiga addidas zx 700 dojjor

edit: glömde wayfarer brillorna!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp