Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj hehe! Menade 80cm och jag är väl 163.333333333333333333333333333....RasmusHenriksson sa:mina är typ 8cm!
okje, men asså hur stor är skillnaden? har man långa lr korta när man kör mer offpist btw?xoce sa:Sen beror det väl lite på hur man åker också. Jibbare har kort-korta stavar, medan vi som har skidorna till att åka och göra svängar med oftast har längre.
60-70 är nog rimligare :PSteezeKing sa:Henke och ligan kör ju typ med 80cm eller något vad jag har hört iallafall .)
Hade hon vetat hade hon nog inte frågat.R-R sa:.
Kör du offpist ska de vara längre.... 90 grader med staven upp o ner o grejjer....you kno
Vad ska man kalla det då? Skidhoopning? Seriöst, kan du berätta? Newschool låter ju oxå fett gay!Grillo sa:Hade hon vetat hade hon nog inte frågat.R-R sa:.
Kör du offpist ska de vara längre.... 90 grader med staven upp o ner o grejjer....you kno
Det han försöker få fram är att om du vänder staven upp och ned och håller i den ovanför trugan, så ska armen vara i 90grader vid armbågen, då är staven rätt längd, om man åker skidor och inte "jibbar"