Hur man korsar fjädrar

christian_L

Ny medlem
Hur man korsar fjädrar
Yep kalla mig trög, iq befriad men hur gör man exakt när man ska korsa fjädrarna? Nån som har bild ? Kvittar det vilken fjäder man korsar över vilken eller är det skitsamma?

Är det verkligen värt att göra det? Studsen just nu är typ sämst och kommer jag märka en stor skildnad isåfall? pussokram

Hur man korsar fjädrar
Du är både trög OCH Iq befriad, det är ju bara att korsa fjädrarna så att dom sitter som ett X ingefär..

Hur man korsar fjädrar
har just lagt ut en mattafilm där jag korsat fjädrarna vilket passar ganska bra :)

spelar ingen roll vilken fjäder man korsar över och under och det är betydligt värt det !

blir fjädrarna utslitna är det bara att köpa nya no big deal :)

Senast ändrad:
Hur man korsar fjädrar
kjell-ner sa:
har just lagt ut en mattafilm där jag korsat fjädrarna vilket passar ganska bra :)

spelar ingen roll vilken fjäder man korsar över och under och det är betydligt värt det !

blir fjädrarna utslitna är det bara att köpa nya no big deal :)
Du har ju bara korsat varannan typ, ska man inte korsa alla?

Hur man korsar fjädrar
bara å prova dig fram..

jag korsade mina för hand.. de funkar skitbra till en början.. sen blir dom slitna.. så vill du ha mattan länge rekomenderar jag dig inte att korsa fjädrarna om du inte är sugen på å lägga ut pengar på nya.

Hur man korsar fjädrar
det hjälper tyvärr bara tillfäligt tips är att köpa nya fjädrar och byt varanan till och börja med till du har råd att köpa fler kostar typ 30kr st

Hur man korsar fjädrar
Korasa dom som ett X bara, spelar ingen roll vilket håll bara korsa dom

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp