Hur man låser trådar

ahlmark

Ny medlem
Hur man låser trådar
Jag undrar hur man låser trådar på freeride och hur man får en sån där liten text i nedre vänstra hönet som det står tex: Go big or go home m,m

Hur man låser trådar
Utvalda moderatorer kan låsa trådar det är inget du kan göra själv.

Forumsignaturen kan du ändra under [Forum] -> [Inställningar]

Hur man låser trådar
endast moderatorer (?) kan låsa trådar. Tex, johan, dr snow osv.

Jag vet känslan av att vissa trådar vill man bara inte ha ute på forumet för att dom inte
fyller någon funktion etc. Men d finns en poäng att bara moderatorer ska kunna låsa
tårdarna här på freeride. Jag skulle väldigt gärna se att fler trådar låstes.

För ett skidigare freeride =P

Hur man låser trådar
skänner preccis som du Eric

varje dag hittar man massa trådar om helt onödga saker som inte alls har med skidåkning att göra, som bara ligger å förstör forumet

eller typ om nån tagit bort innehållet i de ursprungliga foruminlägget..

men då äre bara å rapportera på det lilla
icon_abuse.gif
i högerkanten på inläggen :)

Senast ändrad:
Hur man låser trådar
tryck på
icon_abuse.gif

om du själv har skrivit tråden och inte vill ha kvar den tror jag inte moderatrerna ser nån större mening med att den är kvar.

eftersom att du kan gå in och förstöra inlägget igenom att ändra vad tråden heter och innehåller annars..

men de är ju somsagt upp till moderatorerna att avgöra

Senast ändrad:
Hur man låser trådar
Nej. Man kan inte alls få bort en tråd som man själv har skrivit. En moderator kan få bort en tråd som man har skrivit. Som jeppe säger kan man trycka på
icon_abuse.gif
. Då tipsar man en moderator om att den borde tas bort, men sen är det ju inte säker att moderatorn tar bort tråden bara för att man vill det.

Hur man låser trådar
Deespin sa:
Nej. Man kan inte alls få bort en tråd som man själv har skrivit. En moderator kan få bort en tråd som man har skrivit. Som jeppe säger kan man trycka på https://www.freeride.se/img/misc/icon_abuse.gif. Då tipsar man en moderator om att den borde tas bort, men sen är det ju inte säker att moderatorn tar bort tråden bara för att man vill det.
Moderator?? vad är det.. jag tror alla andra syftar på att de admins som finns på freeride är MODERATER.. EN moderat, Flera moderater

Hur man låser trådar
Teku sa:
Deespin sa:
Nej. Man kan inte alls få bort en tråd som man själv har skrivit. En moderator kan få bort en tråd som man har skrivit. Som jeppe säger kan man trycka på https://www.freeride.se/img/misc/icon_abuse.gif. Då tipsar man en moderator om att den borde tas bort, men sen är det ju inte säker att moderatorn tar bort tråden bara för att man vill det.
Moderator?? vad är det.. jag tror alla andra syftar på att de admins som finns på freeride är MODERATER.. EN moderat, Flera moderater
Och sånna som du borde gå till socialen och söka vård. Men jag tror alla andra syftar på att du ska bli socialdemokrat.

Nu var jag väldigt Offtopic och för att vara lite On topic tycker jag att Jeppenator borde bli moderator eftersom han är online 24/7 och alltid håller koll på allt :).

Hur man låser trådar
Teku sa:
Nej. Moderater är de som står bakom Moderaterna.
Moderator har den enkla uppslagningen: Ordförande, samtalsledare och/eller debattledare.

Och byt inte innehåll i era trådar när ni fått svar, det kan finnas fler som vill ha svar på samma fråga som du.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp