hur många köper nya skidkläder in för vinter?

j_lindstrom sa:
Signelinho sa:
shit vad mina kläder är finare än dina. dessutom kan du inte stava för fem öre.
vem fan bryr sig om man kan stava huvud saken är att mna gillar sporten o äger i parken.. eller ? de är ingen jävla svenska lektion
hmm.. du var ju ingen höjdare på att stava iaf...
men varför säger du att huvudsaken är att man äger i parken?? man kan väl "äga" på andra ställen... i pisten eller offpisten till exempel? eller?

j_lindstrom sa:
Signelinho sa:
shit vad mina kläder är finare än dina. dessutom kan du inte stava för fem öre.
vem fan bryr sig om man kan stava huvud saken är att mna gillar sporten o äger i parken.. eller ? de är ingen jävla svenska lektion
huvudsaken är i och försig inte att man äger i parken utan att man har roligt, är med sina polare och testa nya saker t ex. nya trick i parken

vartannat/vart tredje år kanske..alla kan SE bra ut på att åka skidor, där tycker jag felet ligger med att köpa det nyaste och senaste hela tiden...
...orka med posers..
angående stavning så sluta gnäll på varandra men ni som stavar som krattor skärp er, ni blir inte tagna på allvar

Var det absolut sämsta jag hört, jag tycker själv stavning är viktig här i forumet men inte fan är vell huvudsaken att man äger i parken?

BigAir sa:
Var det absolut sämsta jag hört, jag tycker själv stavning är viktig här i forumet men inte fan är vell huvudsaken att man äger i parken?
du kanske har rätt.. att de är viktigt med stavning. men när ja menar äger. så menar ja att man är med polare o chillar i parken sånt man brukar göra. inte att man äger dom andra på de sett ni tror.. alla menar på olika sätt.. men kan inte nån lås tråden.. alla tar de lite oseriöst.. ni kanske tror att hela tråden är oseriöst.. kanske lite :P.. men va fan ska man gö om man inte ha nått å göra på en sönda kväll :P..

Har allt nytt förutom hjälm och stavar!:P

Hjälm: R.E.D synth
Goggles: Oakley Wisdom och Dragon DX (mina dragon är nya)
Jacka: Quiksilver dr. feelgood jacket XL
Pants: Section division cargo pants XL
Pjäxor: Salomon pro model
Skis: Seth Vicious och Silencer
Stavar: Silencer

BigAir sa:
aj aj aj, kasta inte sten i glashus. vell=väl.

/C

Funderade på att köpa iår, fast det blir bara skidor / pjäxor .. då man ska spara pengar till bil också .. :)

edit: esh fan ... köper ny jacka, brallor o handskar, banker finns till för att låna ut pengar.. ;D

Senast ändrad:
för egen del blir det ny outfit till denna vintern blev ett lite förhastat inköp ifjol så nu ska de in handlas lite shystare kläder

Tillbaka
Topp