Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
4 dagar på torsdag? ;D......de vill ja me kunna.TT-JONTHE sa:4 dagar i branäs skall åka 4 dagar igen på torsdag;D
Klämma in tio åkdagar på en vecka är fan ta mig inte dåligt!jibbmuffe sa:oj ni all har åkt mycket! jag har åket en vecka i alperna 7 dagar, 4 i hamra, 9 i vemdalen, så jag har alltså åkt 20 dagar men det blir 10 till nästa vecka.
HAHAHAHA!!! de är sånnahär citat som är så jävla underbart me freerideAppelsved sa:Klämma in tio åkdagar på en vecka är fan ta mig inte dåligt!jibbmuffe sa:oj ni all har åkt mycket! jag har åket en vecka i alperna 7 dagar, 4 i hamra, 9 i vemdalen, så jag har alltså åkt 20 dagar men det blir 10 till nästa vecka.
Själv har endast fått ihop 3...Fattigt.
Det är teoretiskt möjligt faktiskt! Men man behöver en jävligt snabb farkost att färdas mellan tidszonerna med! Typ ett jättesnabbt plan eller en rakét eller något!Appelsved sa:Klämma in tio åkdagar på en vecka är fan ta mig inte dåligt!jibbmuffe sa:oj ni all har åkt mycket! jag har åket en vecka i alperna 7 dagar, 4 i hamra, 9 i vemdalen, så jag har alltså åkt 20 dagar men det blir 10 till nästa vecka.
Själv har endast fått ihop 3...Fattigt.