Hur ser ni ut? :D

• Trådstartare Trådstartare KungMartin
  • Start datum Start datum
K

KungMartin

Guest
Tänkte det skulle va passande att lägga upp bilder på sig själv, ala facebook och dagens "sociala" samhälle. Absolut inget krav att visa era ansikten. Själv är jag inte så nojig av mig =p

(jag till höger. skoja. jag till vänster)
1174864_1408180892746149_1857465002_n_zpsaa92550b.jpg

Här är min väldigt trötta feja kl 8 på morgonen förra säsongen (tro mig, jag var taggad)

470040_576135905735719_1415679147_ox_zpsb748f554.jpg

Er tur!

Senast ändrad:
^Du ser inte jävligt taggad ut, haha :)

Förresten AbbeLidman, känner du EArup? Sjukt uncalled for kommentar annars :/

När jag ser denna tråd så tänker jag dels att freeride ju länge tillhört den gamla skolan communitys där man anonymt kan ha en bild på en kaktus men ändock genom sitt agerande förtjäna de andra medlemmarnas respekt hugget i sten, typ.

Min andra tanke är att jag har funderat ett tag på om inte freeride.se skulle styra en community-fest framöver. Minns ju på gamla goda tiden då man var med i helgon.net, de ordnade ju med sådana träffar för sina medlemmar. Dock var jag aldrig på någon, man va ju fortfarande en okysst teen då och det skrämde lite då man fantiserade om alla gothic girls som skulle komma dit, flesh n blood å hela den skolan.. Men det kanske var tur det. För annars kanske man i skrivandes stund hade suttit kedjerökandes och ny-separerad i en etta i Skärmarbrink med 4 kottar, ap-kranium i bokhyllan och lyssnat på W.A.S.P. dagarna i ända.

Senast ändrad:
@limegreen: om du är seriös, så kan jag direkt säga att jag ej skulle banga på en community-fest lr vad du kallade det för. vi har ju alla samma passion för snowboard/skidor/vintersport (i guess), så skulle ej va helt fel o träffa fler som jag. har allt för få polare som har lika stor passion för snowboard/skidåkning.

Senast ändrad:
@ KungMartin
Jäääp jag var seriös, tror att en sådan skulle kunna locka en del folk! Se på lite skid-rulle, snacka lite skit, lira lite pingis eller vad vet jag :)

Senast ändrad:
^vilken är du? ;O lilla söta pojken, eller BAWS snubben med feta skägget?

Senast ändrad:
tänkte slänga in denna bild bara för att visa er vart skåpet ska stå.

IMG_0674_zpsc20177a9.jpg

kalla mig whiteboi hipster allt ni vill, haters gonna hate. jag är original gangsta.

Tillbaka
Topp