Hurru för freeride!

feelinho

Ny medlem
Hurru för freeride!
jag vill bara tacka freeride för att ni finns! Underbar hemsida!! T.ex. filmer och diskussionerna i forumet! ni håller oss skidivriga levande när det inte finns snö :D

Hurru för freeride!
feelinho sa:
jag vill bara tacka freeride för att ni finns! Underbar hemsida!! T.ex. filmer och diskussionerna i forumet! ni håller oss skidivriga levande när det inte finns snö :D
för mig ä det snarare tvärtom, när jag går in på freeride får jag alvarliga självmords idéer och en och annan depression... när man sitter här så ser man hur kul man skulle kunna ha det och så jämför man det med hur tråkit ma nhar... hemskt

Hurru för freeride!
hyllengren sa:
feelinho sa:
för mig ä det snarare tvärtom, när jag går in på freeride får jag alvarliga självmords idéer och en och annan depression... när man sitter här så ser man hur kul man skulle kunna ha det och så jämför man det med hur tråkit ma nhar... hemskt
hyllengren har talat!

Hurru för freeride!
mitt ständiga behov utav skidor har lagt sig lite:P har slutat tänka på det, men när jag väl tänker på det blir man minst lika galen xD

Hurru för freeride!
Jag gillar faktist diskussionerna som uppstår i forum trådarna, men jag gillar verkligen inte alla personpåhopp och stavfelsrättare och så! Visst rätta stavfel får ni hämst gärna orden men för de behöver man inte skriva att han är dum i huvet osv.

Men BIGUP till Freeride till sen så bra sida som dom har åstakommit!

Tack! //HTI*

Hurru för freeride!
hyllengren sa:
feelinho sa:
Fan göru här då!?

Okej nu såg jag din pressentation^^

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp