för mig ä det snarare tvärtom, när jag går in på freeride får jag alvarliga självmords idéer och en och annan depression... när man sitter här så ser man hur kul man skulle kunna ha det och så jämför man det med hur tråkit ma nhar... hemsktfeelinho sa:jag vill bara tacka freeride för att ni finns! Underbar hemsida!! T.ex. filmer och diskussionerna i forumet! ni håller oss skidivriga levande när det inte finns snö :D
hyllengren har talat!hyllengren sa:för mig ä det snarare tvärtom, när jag går in på freeride får jag alvarliga självmords idéer och en och annan depression... när man sitter här så ser man hur kul man skulle kunna ha det och så jämför man det med hur tråkit ma nhar... hemsktfeelinho sa:jag vill bara tacka freeride för att ni finns! Underbar hemsida!! T.ex. filmer och diskussionerna i forumet! ni håller oss skidivriga levande när det inte finns snö :D
Fan göru här då!?hyllengren sa:för mig ä det snarare tvärtom, när jag går in på freeride får jag alvarliga självmords idéer och en och annan depression... när man sitter här så ser man hur kul man skulle kunna ha det och så jämför man det med hur tråkit ma nhar... hemsktfeelinho sa:jag vill bara tacka freeride för att ni finns! Underbar hemsida!! T.ex. filmer och diskussionerna i forumet! ni håller oss skidivriga levande när det inte finns snö :D