I vilken film finns sekvensen?

Chris_Sthlm

Medlem
Tjaba!

Problemet lyder som följer:

Jag har gått och funderat ett bra tag på i vilken film som sekvensen där (tror jag) J Wester drar ett rail mot en röd vägg i någon förort och två små grabbar kommenterar på rinkebysvenska finns med i innan jag kom på att någon av er vet ju säkert. (shit vilken lång mening)

Pass it on, Absence och Free Radicals Serious, fast det är mest från den i Absence tror jag.

"jalla jalla, ojojojoj, om ni inte vet vad dom ska göra så ska dom åka ner här, sho bre len yo mannen"

Förortsgrabbarna fick nya idoler den kvällen :P

Underbart!!! Skrattade så jag vek mig när jag såg den första gången så är bara tvungen skaffa den. Är det inte en grymt bra sekvens!?!

tror de är pass it on som visar mest av småungarna har sett abcense, serious och pass it on.

"jag har aldrig sett sånt här så nära" "inte jag heller" "plus at vi ska få va med på tv, troooooorr jag"

mest på absence i extra materialet

max-xam NEJ, det är i alla filmer dom ovan snackar om, som förövrigt blivit nämt 150 ggr redan så fattar inte varför alla fortsätter svara? :S

slutsats: den finns med i free radicals - serious, pass it on, absence, och det är mest i absence (extra materialet).

Tillbaka
Topp