Icon vs Smokin' Buds vs Full Metal Jacket

D-Nord

Ny medlem
Tja jag skulle vilja veta vad ni skulle välja för någon av dom 3 (rubrik)
Jag ska köpa någon av dom men vet inte vilken, alla 3 har ju bra ljud men jag använder hjälm när jag åker skidor och skulle vlija ha några tips.

Fråga=Funkar det bra att ha någon av dom här under hjälmen i backen?

du kmr få höra as mycke om att skullcandy suger...

icon tror jag inte att du kmr kunna ha under hjälm, och full metal jacket är det bättre änn smokin' buds 8-)

ska du har under hjälm använda vanliga ear buds.

använder du vanliga lurar är det ingen idé att du har hjälm, för då kommer du ändå krossa skallen när du slår i huvet

Skit i skullcandy, dom bara pajar! Dessutom är det inget speciellt med ljudet, det är t.o.m ganska dåligt. Fan vilken bitterfitta jag låter som xD men skullcandy är fakitkst galet överskattade, de är endast snygga! men ska du ha dom under hjälmen spela det ingen roll hur dom ser ut. Köp ett par koss kebk 24 eller nåt :)

Take care!

Antingen in ear lurar
eller så kan du köpa några KOSS lurar med som bara en lite platt metall grejj uppe på huvett, den funkar skit bra under hjälmen!
åsså äre grumt ljud oxå!

du kan få köpa ett par full metal jacket av mej helt oanvända för 200 med alla tillbehör:)

koss porta pro funkar under hjälmen, bra ljud å allt..
dumt å ha sönder skullcandylurar för att åka med.. du kommer förmodligen dö om du har dom under! haha
bättre att ha dom när du inte har hjälm på dig

ööh hur kan det se ut med portapros under kruka igentligen? Måste ju se urfånigt ut :)
This thread is worthless without pics som dom säger.

Earbuds skullcandy har jag aldrig hört, men resten av det jag hört av skullcandy är skit ljudmässigt. Satsa på svenska J-jays ist, grymt nöjd med mina!
http://www.jays.se/products.aspx?sub=jjays

Hogizz sa:
ööh hur kan det se ut med portapros under kruka igentligen? Måste ju se urfånigt ut :)

Earbuds skullcandy har jag aldrig hört, men resten av det jag hört av skullcandy är skit ljudmässigt. Satsa på svenska J-jays ist, grymt nöjd med mina!
Om man har dem under hjälmen så syns de väl inte?...

pasen sa:
Hogizz sa:

Om man har dem under hjälmen så syns de väl inte?...
Aah, tänkte på utan earpads.
Ofta det går med earpads och ha lurar under? :>

Granaten sa:
Hogizz: jag har fan aldrig sett nåågot fulare.
Ett par enkla in-ear, wtf?
Föh, snygg bump!

Tillbaka
Topp