Importera blogginlägg från annan bloggplattform.

SNDVLL

Ny medlem
Hej! Jag undrar helt enkelt om jag kan importera mitt RSS-flöde från annan bloggplatform till Freeride?
Tycker helt ärligt att Freerides plattform inte håller måttet, men mitt bloggande som kommer ske under hösten har en målgrupp som delvis består av Freerides användarbas.

Skulle ju vara grymt o ni byggde in en sådan funktion så man kan blogga på Tumblr eller Wordpress och samtidigt få alla inlägg man gör på Freeride också. Känns ju lite jobbigt om man behöver blogga på två ställen samtidigt..

Vi har en sådan lösning, fast inget gränsnitt till det. Kontakta mig så sätter jag upp importen till din befintliga blogg på Freeride.

Mycket bra idé faktiskt! Bra att Johan kan fixa det...

Detta kanske är rätt OT men, SNDVLL, börja blogga konstant så man har nå fränt å läsa/kika på! wooop woop :) !!

@johan. Jag håller ju på med Nordic skibums på facebook och har funderat på en likande lösning då ni bara har haft ett begränsat antal säsongsbloggar tidigare som man måste ansöka till. Är det så att jag bara kan hänvisa alla hit istället så att vi kan samla allt på samma ställe istället? :)

Hehe låter hur bra som helst! Särskilt när man är en av dom som står i valet och kvalet mellan att söka till SCoTT nästa år :) Det är kul att se vad ni har för er där uppe!

Tillbaka
Topp