ingående research på freeride.com visar....

C_leen

Ny medlem
Att i stort sett alla av det kvinnliga könet skriver små trevliga hälsningar eller presentationer på sin sida och gärna visar ett gulligt litet foto av sig själva. Majoriteten av övriga finner man under namn som "enspliffegotteftermaten" och den tar jag gärna i min folkabuss som för tillfället står still på E4:an.....

Och vad vill du ha sagt med detta? Är det jag som är trög, eller är det helt enkelt ingen poäng med detta inlägg? Kan mycket väl vara så att det är jag som är dum men men...

Snacka du måste ha ett tråkigt liv om du sitter och analyserar och jämför folks olika presentationer.. Skärpning för fan.. Du måste ju ha på tok för mycket fritid.. SKAFFA DIG EN HOBBY!!

Det är sant! Men ta inte för givet att de e bad lame people bara för en sån liten sak.(kanske itne så du påstår men så råkade jag uppfatta det) Titta på killarnas presentationer och bilder i ung. samma ålder som du och jag!!! Men för de kan de ju va riktigt charmiga.. Nä, De som ska ha riktigt med cred för sina bilder här på freeride är de gamla rävarna på 35 + !!! De skulle man vilja ha med i sin surfbuss!! peace! - ..wack.

Men Brandt! Det som nästan e mest tragiskt med det hela e att jag inte har någon fritid... Och när jag, iundatagsfall, väl har det, skriver jag ett sånt här litet, kort, ointresssant inlägg, som dessutom retar upp dig och får dig att skriva ett svar!

Nu ska jag, Milou och Dupontarna bli höga på thinner, hoppa på bilar och äta kaffeved. Sen ska vi bygga en koja av filtar och bord och stanna där i flera timmar och prata om sånt som bara riktiga vänner gör. Typ majs.
Jag älskar majs, majs är det bästa jag vet. Majs är världens bästa grönsak. Majs Majs Majs Majs.. Majs.
Majs är ungefär samma ord som Mats, men ändå inte. Det är lite skrämmande men samtidigt ganska upphetsande. Majs är upphetsande. Majs.

Jag är Tintin, världens bästa Tintin.
T I N T I N

jag vill sjunga en sång, en sång för våra allas egna behag! Ty våra bröder sjunga, höga i vinterskrud synes träden stå på sin rot. Men alla dessa gåvor ej tillika vara våra ägor så för det med din nästa för all barmhärtigets skull...

Men det har jag väl heller aldrig påstått att jag har?!? Det e bara ett simpelt konstaterande som inte rackar ner på en endaste kotte, Hepp!

Det mest tragiska med det här inlägget är just att han lyckas få respons. Om alla ger blanka fan i att svara på ointressanta, meningslösa inlägg (som dessutom inte har något att göra på freeride.nu även om tråden heter "Allmänt") så skulle vi antagligen slippa dem eftersom det roliga, dvs reaktionerna inte uppstår. Så mitt tips är att skratta åt honom (inte med) och skita i att svara på dem! Enkelt, eller hur?

Rock on!

... förstår lika lite kritiken mot org.inlägget som inlägget i sig.
Han, C-leen eller var det var, kritiserar ju ingen eller inget, utan bara gör en analys på vad som faktist kanske är verkligheten.
Så varför attackera tillbaks som alla gör.
Det har väl ex ingenting med att göra om han har för lite hobby eller inte.
Men det är klart, hälften får väl för sig att dom var ironiska så att det passars sig in.
Det finns nån slags tendens, att folk alltid uppfattar andras nuetrala analyser som negativa. Tänk på det!
Vad är det andra verkligen skriver.

sluttjatatfrånmig
/SH

Tillbaka
Topp