Inköp av kortboard

Inköp av kortboard
Tja,
ska inhandla en kortboard (läs vanlig skateboard) framåt vårkanten här, men var ska jag köpa den? Jag bor i Stockholm. Jag har inte åkt skateboard alls innan, men har kört longboard i 10 år ungefär. Är ingen gearnut utan åker hellre och har roligt mer än att egentligen bry mig om vad jag står på, så länge det är bra grejer.

Förra sommaren skulle jag handla en men blev så dåligt mottagen i butiken att jag gick därifrån. Minns inte butiksnamnet, men den låg på Norrlandsgatan i city.

Jag vill ha bra service och kunna fråga om saker utan att bli kass mottagen. Det får gärna vara bra priser, men det är ingen issue om tidigare krav finnes. :)

Peace!

Inköp av kortboard
Internet är din vän om du vill få kvalitet till bra pris.
www.top12.se
www.hollywood.se
www.caliroots.se

Alla brädor är egentligen typ samma, det du ska tänka på är att aldrig köpa dem billigaste truckarna. Det finns warp och dylika märken för 200:-, resten kostar 500-700:-, och dem dyrare är också alla lika bra, men olika höga osv. Så det är upp till dig om du vill ha en låg eller hög bräda.
Satsa på att beställa via internet, och lägg pengar på hjul, lager & truckar, inte på själva brädan/decket.

Men om du vill ha bra service öga motöga så skulle jag rekommendera dig att gå till Kahalani vid Björns trädgård, Medborgarplatsen. Där blir du alltid vänligt mottagen

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp