Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sökte du på Bruce Wayne nu eller för jag kommer till Verkmästaregatan? http://personer.eniro.se/query/what/wp/ps_id/per_5285097/search_word/Christer+Wermelingekdahl sa:finns en om man söker på hitta.se men det är ju inte säkert att det är hanfenox92 sa:elr hur, har nån vart å kollat hans adress, kanske bor kvar?
om det nu är han så bor han på Hallenvägen 38 83001 HALLEN
vilket gammcleverkev sa:hade batman idag som SO lärare, och sjuk är han inte, det har han inte vart på länge tror jag:P
Då tycker jag att du kan ta ett snack med han och fråga var fan mina och alla andras pengar tagit vägencleverkev sa:hade batman idag som SO lärare, och sjuk är han inte, det har han inte vart på länge tror jag:P
Men det är ju inte som om han varit förkyld. Finns saker som jag inte vill lägga ut pga respekt till han och hans familj. Sluta spekulera så jävla mycket. Dock förstår jag inte varför han inte svarar när ni ringer. Tycker han skulle kunna förklara anledningen så skulle ni kanske förstå. Men kanske inget man gärna pratar om.cleverkev sa:hade batman idag som SO lärare, och sjuk är han inte, det har han inte vart på länge tror jag:P
Misterister kanske tom är Batman! :OFree_skiing sa:Har varit intressant att följa denna tråd. Finns ett fåtal personer här inne som försvarar Batman, nu senast Misterister. Dock är Misterister knappast någon att lyssna särskilt mycket på som inte ens vågar stå för sin riktiga identitet (säkert någon som redan är medlem här under annat namn). Någon som blir medlem idag 17.04 för att skriva ett inlägg som försvarar en person som i värsta fall agerar brottsligt är ingen jag lyssnar på iaf.
Om nu Misterister känner Batman som han påstår vore det så mycket bättre att prata med Batman och se till att han verkligen tar kontakt med dem han är skyldiga pengar för att nå en konstruktiv lösning. Vad hans problem (under antagandet att han inte hade brottsligt uppsåt) än är så är det så MYCKET bättre för alla inblandade parter att öppna upp för en dialog. Allt annat tyder bara på att han inte vill göra rätt för sig.
Hur gott hans syfte än må ha varit, en vilja att anordna en skidresa, så har han som det är nu blåst ett stort antal personer på ganska stora pengar. Misterister påstår att detta beror på att ett stort antal avbokade resan i sista stund. Men har man bara lite koll på vad man håller på med, så ser man till att alla avtal som skrivs med resenärer, transportföretag, hotell osv som behövs för att anordna en resa, innehåller tidpunkter och villkor för när avbokningar kan ske och till vilken kostnad. Därmed undviks en situation där man själv får lägga ut en massa pengar ur egen ficka pga att några (eller i värsta fall så många att man måste ställa in resan) vill hoppa av resan.
/Free_skiing
Troligtvis!!gurkaz sa:Misterister kanske tom är Batman! :OFree_skiing sa:Har varit intressant att följa denna tråd. Finns ett fåtal personer här inne som försvarar Batman, nu senast Misterister. Dock är Misterister knappast någon att lyssna särskilt mycket på som inte ens vågar stå för sin riktiga identitet (säkert någon som redan är medlem här under annat namn). Någon som blir medlem idag 17.04 för att skriva ett inlägg som försvarar en person som i värsta fall agerar brottsligt är ingen jag lyssnar på iaf.
Om nu Misterister känner Batman som han påstår vore det så mycket bättre att prata med Batman och se till att han verkligen tar kontakt med dem han är skyldiga pengar för att nå en konstruktiv lösning. Vad hans problem (under antagandet att han inte hade brottsligt uppsåt) än är så är det så MYCKET bättre för alla inblandade parter att öppna upp för en dialog. Allt annat tyder bara på att han inte vill göra rätt för sig.
Hur gott hans syfte än må ha varit, en vilja att anordna en skidresa, så har han som det är nu blåst ett stort antal personer på ganska stora pengar. Misterister påstår att detta beror på att ett stort antal avbokade resan i sista stund. Men har man bara lite koll på vad man håller på med, så ser man till att alla avtal som skrivs med resenärer, transportföretag, hotell osv som behövs för att anordna en resa, innehåller tidpunkter och villkor för när avbokningar kan ske och till vilken kostnad. Därmed undviks en situation där man själv får lägga ut en massa pengar ur egen ficka pga att några (eller i värsta fall så många att man måste ställa in resan) vill hoppa av resan.
/Free_skiing
Hahahah, skön. Förmodligen, forska på det där du.gurkaz sa:Misterister kanske tom är Batman! :O
?Misterister sa:Och tråkigt med F-G som skriver
.
"Sjukt tråkigt att något sånt här ska inträffa jag skulle inte med på resan men har lärt känna crister och jag trodde då inte att något som detta skulle inträffa. jag tänkte åka med tur som fan att jag inte gjorde de.F-G sa:?Misterister sa:Och tråkigt med F-G som skriver
.
hade glömt att jag skrev det. men jag har fått höra från hans son och fått veta hur det ligger till nuMisterister sa:"Sjukt tråkigt att något sånt här ska inträffa jag skulle inte med på resan men har lärt känna crister och jag trodde då inte att något som detta skulle inträffa. jag tänkte åka med tur som fan att jag inte gjorde de.F-G sa:?Misterister sa:Och tråkigt med F-G som skriver
.
han måste vara helt körd i huvudet att förstöra de ryktet han ändå hade. Hoppas alla som skulle med på resan får sina pengar!! "
Varför är det patetiskt? Det kanske finns saker som du inte känner till? vänta med att döma till du vet att det faktiskt är så att han är skyldig till att ha blåst folk på pengar och haft den avsikten hela tiden.T3nggren sa:Det är väl inget fel att hänga ut personer om de nu är skyldiga? Man får ju skylla sig själv om man gräver sin egen grav. Det är ju bara bra att hänga ut dessa bedragare.
Sjukt dålig stil. Sen att försvara honom är ju bara patetiskt.
check!Misterister sa:Varför är det patetiskt? Det kanske finns saker som du inte känner till? vänta med att döma till du vet att det faktiskt är så att han är skyldig till att ha blåst folk på pengar och haft den avsikten hela tiden.T3nggren sa:Det är väl inget fel att hänga ut personer om de nu är skyldiga? Man får ju skylla sig själv om man gräver sin egen grav. Det är ju bara bra att hänga ut dessa bedragare.
Ngt patetiskt är ju fjortisfrisyr 19års ålder.
Det spelar ingen som helst roll om han ligger på dödsbädden eller vad. Det finns folk som ligger ute med över 20.000:- för resan. Ingen har fått veta någon anledning till att pengarna inte har kommit tillbaka. Bara något flummigt om att pengarna är fast i Österrike.Misterister sa:Varför är det patetiskt? Det kanske finns saker som du inte känner till? vänta med att döma till du vet att det faktiskt är så att han är skyldig till att ha blåst folk på pengar och haft den avsikten hela tiden.T3nggren sa:Det är väl inget fel att hänga ut personer om de nu är skyldiga? Man får ju skylla sig själv om man gräver sin egen grav. Det är ju bara bra att hänga ut dessa bedragare.
Det är kanske så att han får sin hämnd ändå då? Somliga straffar gud direkt, andra dröjer det. haha, att börja klanka på mig tyder ju på att du känner att du ligger i underläge. Du kanske inser att han gjort fel med?Misterister sa:Varför är det patetiskt? Det kanske finns saker som du inte känner till? vänta med att döma till du vet att det faktiskt är så att han är skyldig till att ha blåst folk på pengar och haft den avsikten hela tiden.T3nggren sa:Det är väl inget fel att hänga ut personer om de nu är skyldiga? Man får ju skylla sig själv om man gräver sin egen grav. Det är ju bara bra att hänga ut dessa bedragare.
Självklart ska alla pengar tillbaks, och jag anser att han har gjort fel då han inte skrivit att man inte kan hoppa av resan, då det var de som gjorde att den blev inställd. Sen att han inte svarar och förklarar sig anser jag också är fel.T3nggren sa:Det är kanske så att han får sin hämnd ändå då? Somliga straffar gud direkt, andra dröjer det. haha, att börja klanka på mig tyder ju på att du känner att du ligger i underläge. Du kanske inser att han gjort fel med?Misterister sa:Varför är det patetiskt? Det kanske finns saker som du inte känner till? vänta med att döma till du vet att det faktiskt är så att han är skyldig till att ha blåst folk på pengar och haft den avsikten hela tiden.T3nggren sa:Det är väl inget fel att hänga ut personer om de nu är skyldiga? Man får ju skylla sig själv om man gräver sin egen grav. Det är ju bara bra att hänga ut dessa bedragare.
Jo, och bilden är helt seriös och up-to-date.
Edit: Har han cancer eller nått så tvärdör han ju inte, finns ju tid att föra över lite pengar. Men alla har är vi uppfostrade olika om vad som är rätt eller fel.