Intervju Hemsedal och Åre

• Trådstartare Trådstartare RickardTD
  • Start datum Start datum
R

RickardTD

Guest
Hej, någon mer som kommit på intervju i båda hemsedal och åre som inte vet vilken dom ska välja. Annars ka ni väl vara snäll o hjälpa mig att ge mig lite för o nackdelar med båda. för jag tror inte de går o tajma. de beror på hur tidigt man kan dra från åre den 19/9. för samma dag går buss från oslo 19/9 klockan 19:30.

Senast ändrad:
En fördel med Hemsedal är la att intervjuhelgen är gratis i alla fall... Men är två fina orter, sök runt på forumet till exempel och läs om dem och se om du kan komma fram till om någon utav de två passar din smak bättre än den andra.
Annars får du nog specificera lite mer vad det är du vill få ut av säsongen, och vad du ska jobba med, om folk ska tipsa om vilket som passar dig bäst...

Har bara varit i hemsedal av de ovan nämnda och jag kan bara säga att visst rä det bra. inget stort system direkt vilket har sina för och nackdelar dvs det finns mer plats för offpist som jag inte själv åkte du jag var där då det enbart var bristande ksare, vindpackat och allmänt kasst. Men man kunde se att stället har potential vid snöfall. Parken är grym enlig tmej lagom stora hopp men ockå gigantiska kickar. Ska dock varna för att det ofta är dåligt väder i hemsedal, är ofta väldigt blåsigt där.
Byn är mysig men väldigt liten, Det är en bit från byn till skidcentrat så man får ta sej däremellan. kommer inte ihåg huruvida det gick skidbussar mellan byn och skidområdet.
Men nu kan jag inte skriva mer för jag måste på dass!

Kan efter att jobbat tre år i Hemsedal VERKLIGEN rekommendera orten både för skidåkningen och som arbetsplats. Kanonbra skidåkning även om hemsedal naturligtvis är väderberoende, men vilken skidort är inte det? Arbetsmässigt är lönerna Betydligt bättre än i Sverige och dessutom betalar man bara cirka 22-23% i skatt som svensk. Rekryteringen är till skillnad från Åre gratis också. Välj Hemsedal!

Tillbaka
Topp