Hampus_H Medlem 2007-12-22 Jag behöver hjälp #1 Jag behöver hjälp med nått att satsa till helgen = ) ? Senast ändrad: 2007-12-23
jibbmuffe Medlem 2007-12-22 Jag behöver hjälp #2 framåt volt, ?????????????? dubbel backflip!!!!!!!!!!!
jeppenator Aktiv medlem 2007-12-22 Jag behöver hjälp #4 corks.. 720? bara å åka i kicken å slänga dig åt nått håll å hoppas du landar på fötterna!
M mattiasb Ny medlem 2007-12-28 Jag behöver hjälp #6 grattis, du har just skrivit årets idiotiskaste inlägg! (heter de så)
Jaay-Bone Medlem 2007-12-29 Jag behöver hjälp #7 Matte_Matte sa: grattis, du har just skrivit årets idiotiskaste inlägg! (heter de så) Klicka för att se resterande... Ska man dissa någons inlägg i ett forum är det extra viktigt att ha rätt på sin egna grammatik och stavning. Därför, "Årets mest idiotiska".
Matte_Matte sa: grattis, du har just skrivit årets idiotiskaste inlägg! (heter de så) Klicka för att se resterande... Ska man dissa någons inlägg i ett forum är det extra viktigt att ha rätt på sin egna grammatik och stavning. Därför, "Årets mest idiotiska".
R rasmusericson Aktiv medlem 2007-12-29 Jag behöver hjälp #9 fronflip är enklare än vad man tror och skönt!
odlander Aktiv medlem 2007-12-29 Jag behöver hjälp #10 gör inte frontflip, tänk på att typ alla gör det!