Jeppenator är skadad

Jeppenator är skadad
Hjalles sa:
Men de är ju fan en legend! Skulle folk inte göra en tråd om jon olsson skadat knät? I mina ögon är the Nator en större människa en Jon, var nära på att göra en tråd om hans skada själv när jag fick reda på det. Heil the Nator! Vår befriare!
inget passar bättre i det här sammanhanget än ett:

Word!

Jeppenator är skadad
fett synd ;(. det skulle väll varit bättre om det var idag än när det nu var, så man skulle hinna träffa han ;)
:(:(

Jeppenator är skadad
jeppenator skadad :O:O !! holy shit.. nu går väl världen så småningom under

Jeppenator är skadad
Update från person som var med om olyckan.

Mer beskrivande, Frej och jeppenator hade langat sw 900 och jeppe drog en 900 som kan ha varit den snyggaste han någonsin gjort. Så dom duellerade varandra i en sw 1080 (sista åket :/ ), Jesper droppar in, Ser bra ut till runt 540,720 ungefär. Sjuk grab, Sen flyger skidan av och rotationen dör ut, landar ca 900, flyger runt i landningen. August och anton fixar skoter, Åre nissarna tar typ 30 min på sig att köra upp med en skoter. och tar sig knappt upp för backen.

Finns ingen film på detta ni som undrar. Eller ingen av oss som åkte med jeppe filmade, Hört rykten om att UNP satt vid ngn kicker, men vet inte vad sannolikheten att dom filmade just hans hopp är.

Sammanfattnings vis, Tråkigt slut på en perfekt dag. Krya på dig jeppenator

Jeppenator är skadad
oj här var det heta diskussioner.. haha tack för allt som ni skrivit, kul att se när man slår på datan! hah

liten update från mig om de nu är nån som undrar vad som hänt.

inre ledbandet av, yttre korsbandet av.. möjligt inre korsbandet också..
jag har fått gipsskena å grejjer för att hålla knät på plats..

för er som inte vet hur knän och sånt funkar så är de så att man har 4 saker som gör att knät håller ihop..
2 ledband och 2 korsband..
om man skulle ta bort dessa skulle benet bara hänga och dingla åt alla håll.. det är lixom dessa 4 som håller ihop knät så att man kan böja det utan att de drar iväg åt höger/vänster/bakåt/framåt när man inte vill det..

jag har lyckats slitit av 2, möjligt 3 av dessa.. och de gör att mitt knä är sjukt instabilt.. jag kan verkligen inte åka skidor, knappt gå på skiten och får inte stöjda på det ens..

men förfasen.. jag orkar inte med all uppmärksamhet, varför skrivs allt här? jag är skidåkare precis som vem som helst och behöver inte mer uppmärksamhet än någon annan.. så ta bort tråden om så är..

tack för allas stöd :)
see ya
/jeppe

Senast ändrad:
Jeppenator är skadad
jeppenator sa:
oj här var det heta diskussioner.. haha tack för allt som ni skrivit, kul att se när man slår på datan! hah

liten update från mig om de nu är nån som undrar vad som hänt.

inre ledbandet av, yttre korsbandet av.. möjligt inre korsbandet också..
jag har fått gipsskena å grejjer för att hålla knät på plats..

för er som inte vet hur knän och sånt funkar så är de så att man har 4 saker som gör att knät håller ihop..
2 ledband och 2 korsband..
om man skulle ta bort dessa skulle benet bara hänga och dingla åt alla håll.. det är lixom dessa 4 som håller ihop knät så att man kan böja det utan att de drar iväg åt höger/vänster/bakåt/framåt när man inte vill det..

jag har lyckats slitit av 2, möjligt 3 av dessa.. och de gör att mitt knä är sjukt instabilt.. jag kan verkligen inte åka skidor, knappt gå på skiten och får inte stöjda på det ens..

men förfasen.. jag orkar inte med all uppmärksamhet, varför skrivs allt här? jag är skidåkare precis som vem som helst och behöver inte mer uppmärksamhet än någon annan.. så ta bort tråden om så är..

tack för allas stöd :)
see ya
/jeppe
Verkar inte alls bra:/ Hoppas du blir bra snart jeppe.

Jeppenator är skadad
jeppenator sa:
men förfasen.. jag orkar inte med all uppmärksamhet, varför skrivs allt här? jag är skidåkare precis som vem som helst och behöver inte mer uppmärksamhet än någon annan..

/jeppe
fins fler som skadar sig inte bara jeppe

Jeppenator är skadad
F-G sa:
jeppenator sa:
men förfasen.. jag orkar inte med all uppmärksamhet, varför skrivs allt här? jag är skidåkare precis som vem som helst och behöver inte mer uppmärksamhet än någon annan..

/jeppe
fins fler som skadar sig inte bara jeppe
jeppe är ju fr's ikon, fr's own farsa!
hoppas det blir bättre, tur att det är vid slutet av sesongen iafall!

Tillbaka
Topp