Jeppenator är skadad

Chilla

Aktiv medlem
Jeppenator är skadad
Vår alderless egna ikon "Jeppnator" försökte sig på en switch 1080 uppe i Åre på freeride.
Detta resulterade i korsband och ledbands skada i knäet.

I en intervju med Jeppnator så säger han att de får bli 540 hädanefter.
mer information kommer senare

jag sörjer med honom.
alla med knä problem förstår..

Jeppenator är skadad
nej, usch vad tråkigt för vår jesper :(
hoppas det läker snabbt och blir bra! även att det blir helt bra för dig julle!

Jeppenator är skadad
O shit jag lider med han..Drog sönder mitt ledband förra vintern och vet vilket helvete han har framför sig.

Jeppenator är skadad
Tråkigt asså, jag har haft knäproblem hela vintern då jag vred det på hösten. det är ett helvete, men körde seriös rehab under vintern istället, så nu är det bra.

Jeppenator är skadad
kräv narkosläkarna på morfin jeppis!
sen kränger du det på plattan i capital och använder pengarna till intensivoperation i thailand för snabbast möjliga tillfriskning.

krya på dig!

Jeppenator är skadad
jag ska börja göra en ny tråd varje gång jeppe gör nåt:
jeppe har ätiti makaroner
jeppe har kolalt på en film
idag va jeppe ute å gick
idag såg jeppe ett får
osv.
nån som vill hjälpa till?

Jeppenator är skadad
titti720 sa:
jag ska börja göra en ny tråd varje gång jeppe gör nåt:
jeppe har ätiti makaroner
jeppe har kolalt på en film
idag va jeppe ute å gick
idag såg jeppe ett får
osv.
nån som vill hjälpa till?
en jeppenatorblogg aom inte han skriver alltså? vilken fantastisk idé!

Jeppenator är skadad
segt hoppas de blir bra snart...
men lite kul att nån gör en tråd om de här, ska vi börja göra de om alla vi hör skada nånting det vore nice?;)

Jeppenator är skadad
Jaha så bara därför att jeppenator har skadat knät blir det en stor sak av det. Jag tror det är många som har skadat knäna och inte startas det trådar för det.

Jeppenator är skadad
jonathan-o sa:
jag blir ärligt riktigt deprimerad när jag hör sånt här h0ppas verkligen inte de är sant..
Det är sant !
Snacka med honom idag , han skulle göra en sw 10 mute men tweaka av skidan och landa så benet veks åt fel håll så korsband och ledband gick av i vänster knä :(

Jeppenator är skadad
Kan det inte bara vara så att det är många som känner Jeppe IRL (jo det finns ett riktigt liv, någonstans) och faktiskt har åkt lagg med honom och ser honom som en skidpolare, en skidpolare som nu är skadad...

Att Jeppe är Freeride-kändis har gjort honom mer känd här på Freeride, men den har nog även gjort så att fler känner honom off-internet.

Jeppenator är skadad
okej bara för ngn legend på FR skadar knär så skall man gö en tråd ? "aah fan hjalle´s nycklar borta" ! bara för han har tappat dom t ex ??

Jeppenator är skadad
Men de är ju fan en legend! Skulle folk inte göra en tråd om jon olsson skadat knät? I mina ögon är the Nator en större människa en Jon, var nära på att göra en tråd om hans skada själv när jag fick reda på det. Heil the Nator! Vår befriare!

Tillbaka
Topp