Jibbarnas Dag

Non-Stop

Ny medlem
Jibbarnas Dag
Jag och min kompis har funderat hela dan på att skapa jibbarnas dag vi komm på den perfekta dagen (1 december). Dagen går ut på att man hyllar alla jibbare och freeride åkare.
Om ni gillar vår ide och vill utvekla den så skriv till joppsen eller falu_bo. Vårt mål är att byta ut jul afton mot jibbarnas dag och att man byter pressenter på jibbarnas dag.

Jibbarnas Dag
Ja det låte juh typ fätt tokfätt.
Men får lixom alla va me lr ska ni typ förbjuda sådana däringa hemskish utnför liksom parken åkare?
För annrs vill de ba typ ta över hels thingen va.

Shoo och piiiis bro´

Jibbarnas Dag
Oooj va bra!

då kan man ju göra som så att istället för att varje pappa i familjen skall gå ut å "köpa tidningen" och sedan helt oväntat komma tillbaka i tomtedräkt, så kan ju varje pappa i famlijen gå ut och "slipa stålkanterna" och sedan komma tillbaka utklädd till Jon Olsson och dela ut massa presenter i form av oakleybrillor, Head skidor med mera!

Någon som tycker likadant?

Jibbarnas Dag
hm, kan nog funka. gäller väl isåfall få lite spridning av ideen. men dt kommer nog fram till de flesta. men julafton kan man ha ändå, då får man dubbelt upp presenter.

Jibbarnas Dag
Låter som en bra idé. Men varför ha den första dec? Tycker det låter bättre att ha den någon gång i mars. Det finns ju skateboardarnas dag, typ 11 juni? juli? Eller någon gång däremellan, jag vet inte riktigt.

Jibbarnas Dag
varför i mars då säsongen nästan är slut Lucas ? 1 December eller 1 Januari passar ju bra. men lycka till att byta ut julafton.
haha Josslo tycker din ide var sjukt najs! vi kör på den :) haha

Jibbarnas Dag
Hur ska jibbarnas dag firas då?

Blir det de gamla vanliga med sill, korv, potatis och ägg som det är på alla andra högtider? (Jul, midsommar, påsk)

Då måste vi även få fram "jibbmust" som e en tradition (påskmust, julmust).

Jag tycker det låter fett trevligt!

Jibbarnas Dag
Josslo sa:
Oooj va bra!

då kan man ju göra som så att istället för att varje pappa i familjen skall gå ut å "köpa tidningen" och sedan helt oväntat komma tillbaka i tomtedräkt, så kan ju varje pappa i famlijen gå ut och "slipa stålkanterna" och sedan komma tillbaka utklädd till Jon Olsson och dela ut massa presenter i form av oakleybrillor, Head skidor med mera!

Någon som tycker likadant?
haha fett sköönt :D:D

skulle vara asa najjs vi informerear USA så får dom ta tag i saken :D

Jibbarnas Dag
Istället för jibbmust kan innehållet vara svartfärgad sprit... sen så kan man sitta och röka braj runt majja plantan istället för att dansa runt granen bara för att locka fram så mycket "ghetto" som möjligt ur Jibbdagen... Man byter ut alla Julsånger mot: Straight outta compton eller Still Dre. Istället för att gammalmorfar läser ur jul evangeliet så får alla höra på hur det gick till när 2pac blev mördad.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp