tjoho_1983
Ny medlem
jibbpark i täby/sthlm
hej, bygger ihop en lite jibbpark me förhoppningsvis 5-10 slides, om ni är intresserade av att hjälpa till å bygga så meja... bygger den i danderyd/täby,.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett tips fixa tillstånd...slipper konfrontrationer med människor. Ni bryter mot någon lag så ni vet. hade varit annat ifall det var på egen mark, men jag antar att ni bygger på kommunens mark. Prata med kommunen, kom med starka och bra argument varför ni ska ha detta. Skapa en liten förening eller nått sånt. JAg och några andra skapade en bmx klubb, vi fick 10k och ett ställe att bygga hopp på...PRata med kommunen!!!!!! ett hett tipstjoho_1983 sa:alltså, det är inget officiellt. bygger så smått ihop den utan tillstånd å grejer, så nån kan ju komma å riva den närsomhelst. men jag och min polare har skaffat rör och grejer, till böjda, kinkade, smala, tjocka. e.t.c så matrial finns redan.
och en bra spot har vi oxå... spotet är ganska avsides, så få personer passerar där.
jag har svets och grejer för att fixa ihop rören.
Det som behövs göras nu är att såga lite träd som står ivägen, fixa stolpar att sätta rören på och gräva gropar att sätta dom på (rör finns, men måste kapas..)
tanken är att man ska kunna köra 3 slides på ett åk, och att man kan ta 3 olika "spår".
så vi brukar jobba på nätterna för att slippa komplikationer,
platsen ligger ganska nära roslagsbanan vid danderyd/täby-gränsen.
Om ni är intresserade av att få en sjysst jibbpark till vinter så är ni välkommna att hjälpa till på vårt fixar-session i helgen 2007.06.01-03(nån gång fre-sön), vi kör kvällskvisten...
maila mig så får ni mitt nr, tjoho_1983@hotmail.com
tänkt på det, skall genomföras!NiclasK sa:Bara man inte sågar ner stora träd så lär inte komunen bry sig spec mkt. Plast skit kan man ju sno från konstgräs fotbollsplaner![]()