Jobba i Branäs 14/15

Blabla123

Ny medlem
Jobba i Branäs 14/15
Fick jobb som liftvärd i Branäs under säsongen 14/15, har någon säsongat där innan? Är lite osäker om de e nice eller ej? Någon som har någon erfarenhet?............... bra fester där?

Senast ändrad:
Jobba i Branäs 14/15
Det beror helt på!
Snöar det ordentligt så går det att åka offpist, gäller bara att veta vart man ska^^
Festen är väl sådär, fredag-lördag kan vara helt okej... Sista två veckorna på säsongen är annars det bästa, om du är ute efter fest! det är faktiskt värt att stanna hela säsongen för de två veckorna! Annars är det inte så långt till Sälen

Sen ditt val att vara liftvärd går väl att diskutera men det är ju inte därför du har startat tråden...

Senast ändrad:
Jobba i Branäs 14/15
Oh please, nu tycker jag att ni är negativa! Det blir vad man gör det till och går man in för att ha en skitkul säsong och träffa massa roliga människor så gör man det. De tre (!) vintrarna jag har varit där har varit otroligt roliga :) Festen är som sagt helt okej fredag-lördag, men vill man ha mer fest så är det bara att dra ihop ett gäng, folk brukar hänga på. Jag har träffat några av de roligaste och skönaste personerna jag känner där uppe och jag har aldrig ångrat att jag åkte dit.
Hoppas att ni får en grym säsong med mycket snö :)

Jobba i Branäs 14/15
Jag ska också jobba i branäs den här säsongen, har också varit lite osäker men sen har jag tänkt att det blir vad man gör det till, så vi får väl se till att göra det till en bra säsong om inte annat!

Tillbaka
Topp