Jobba i kanada

Dreugtripobo

Ny medlem
Jobba i kanada
Är det nån som har erfarenhet av att jobba i kanada? Hur funkar det med arbetstillstånd och sånt eller är det lätt att jobba svart?
 
Jobba i kanada
Hej!
Jag jobbar just nu som "Live in Caregiver" i Canada. Det tog lang tid att ordna alla papper, och for att fa ett Work Permit behover du vara ute i god tid innan. For vissa jobb kravs aven en lakarundersokning som utfors av lakare i Stockholm. Ta kontakt med Canadas ambassad i Sthlm. De var hjalpsamma, aven om de inte utfardar Visa, utan det ar High Commission i London.
Hor av dig om du har fler fragor. Lycka till!
/Line
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp