Jobba säsong i Canada

Casey_Rivers

Ny medlem
Jobba säsong i Canada
Funderar på att försöka få till en säsong overseas, i t.ex. Whistler eller Fernie och det verkar ju minst sagt lite knivigt!
Någon som har jobbat i Canada (på skidort då...) som har lite tips om hur man gör, hur svårt det är att få jobb och visa, dyrt att leva m.m?

Tacksam för tips!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp