Joi

Joi
Mig e skitsamma, det blir mer spännande då alla skidfilmer börjar säljas fram i slutet på sommarn, att istället kunna få se alla sköna monster-mooves med lite mer feeling liksom.

Joi
Fråga David_Kvart istället! eftersom att de är han som har hand om filmandet och filmerna på freeride.

men antagligen så kommer det komma ett inslag i Freeride TV

Joi
The talk with tanner after World Superpipe Championship, and before the campionship he have been in sweden or norway to ride some powder. Maybe that's the reason why he not competitor in JOI??

Joi
4front sa:
vet någon varför inte Tanner Hall inte me på JOI eller någon annan big air tävling.(inte alla tävlingar)
Du har skrivit ordet "inte" två gånger. "Inte" kan räknas som det matematiska tecknet - (minus) och som alla vet blir ju två minus till plus! alltså ska han enligt din mening vara med.

Joi
tanner har ju aldrig varit på någon joi eller redbull big air som han ahr varit inbjuden till

Joi
anledningen till att tanner inte varit i sverige förut är väl att han rökte(kanske röker) på. väldigt svårt o smyga med de in i sverige.

Joi
ugo sa:
anledningen till att tanner inte varit i sverige förut är väl att han rökte(kanske röker) på. väldigt svårt o smyga med de in i sverige.
jhahahaha.. jasså? :) då ska du va me vissa som är med i joi eller varit med.

Joi
ugo sa:
Jag tror du är inne på rätt spår, men det är nog inte för att han inte kan smuggla in det i sverige, det lät som bullshit.
Men jag tror att Jon ville att alla som skulle vara med skulle vara drogfria(alltså ite vara beroende då), men det jag säger nu kan också vara helt Bullshit?

Joi
Han försökte i våren 2005 att hoppa över "chad´s gap", (ett gap på 130 fot) han skulle göra en switch 900 mute (2 och ett halvt varvs helikoptersnurr med korsade skidor och handpåläggning på skidans främre del) men fick för lite fart och bröt båda anklarna...Han kanske har ont i anklarna?

Tillbaka
Topp