joina team?

• Trådstartare Trådstartare paddnacke
  • Start datum Start datum
P

paddnacke

Guest
joina team?
tjenare finns det nått team i gävle som två pojks kan joina ? oscar och jag

hör av er tack :) / desperata jibbare ( twintips )

joina team?
söker ett team som åker i nån backe nära gävla som kanske kungsberget elr hemlingby :P

har verligen lust att få vara med i en film och visa lite grejjer :'D hör av er ;)

Senast ändrad:
joina team?
nej nej vi syftade inte på nåt team vi ville bara veta om det fanns nåt annats team för hby kommer vi nog aldrig med i :P iaf inte jag axLL drar ju 900 och cork 5 han kommer nog med men jag kör ju bara 3 safety XD jag kommer ju aldrig få joina nåt XD

joina team?
typ.. de 2 skiierserna + ekdahl?.. fett team namn?

haha nä men seriöst.. grejja ett eget team så ska ni se att de kommer lösa sig!

joina team?
ooh yeeh me too:P men ja är typ redan med i ett team elr vad man ska säga:P åker i kungsberg med!!!

joina team?
Snälla lilla kille. Om du inte skriver till dig själv hela tiden utan låter det ligga här ute tills imorgon när folk ommer online så kanske det är lättare att få svar eller? Kl är trots allt 24 nästan och folk kanske inte bor framför datorn på en fredags kväll??

//H

joina team?
Hasse sa:
Snälla lilla kille. Om du inte skriver till dig själv hela tiden utan låter det ligga här ute tills imorgon när folk ommer online så kanske det är lättare att få svar eller? Kl är trots allt 24 nästan och folk kanske inte bor framför datorn på en fredags kväll??

//H
klaert grabben bosätter sej framför datorn .. sängnördar

joina team?
Josslo sa:
Lägg ut en kontaktannons i nån "Gävla" tidning
Hej kära skidvärlden, vi är två fina pojkar i sina bästa år som gillar mysiga hemmakvällar framför tv:n men också långa månskenspromenader utmed en mjuk sandstrand långt borta i fjärran.

Tillbaka
Topp