P
paddnacke
Guest
joina team?
tjenare finns det nått team i gävle som två pojks kan joina ? oscar och jag
hör av er tack
/ desperata jibbare ( twintips )
hör av er tack
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, tror faktiskt dom syftade på dom med bara att dom inte vågade säga det.jeppenator sa:Hby ski team kanske är å prova på?
säg en :] ;PRege sa:Ni får väll fixa ett eget! Jag tror det finns några som vill joina..
tror jag med ^^ekdahl sa:haha, tror faktiskt dom syftade på dom med bara att dom inte vågade säga det.jeppenator sa:Hby ski team kanske är å prova på?
nope:pjeppenator sa:typ.. de 2 skiierserna + ekdahl?.. fett team namn?
haha nä men seriöst.. grejja ett eget team så ska ni se att de kommer lösa sig!
är tyvär redan draftad av usecrew.jeppenator sa:typ.. de 2 skiierserna + ekdahl?.. fett team namn?
haha nä men seriöst.. grejja ett eget team så ska ni se att de kommer lösa sig!
du kan ju alltid lägga upp en tråd så alla kan skriva hby ?Rege sa:tror inte det, nån som vill fixa ett?
haha, precis!axLL sa:du kan ju alltid lägga upp en tråd så alla kan skriva hby ?Rege sa:tror inte det, nån som vill fixa ett?skojjs
tror du på det där själv ? :pJosslo sa:Lägg ut en kontaktannons i nån "Gävla" tidning
va eru med i för team?stoffe_BigAir sa:ooh yeeh me too:P men ja är typ redan med i ett team elr vad man ska säga:P åker i kungsberg med!!!
seger tha samma shit :Pmange_da_man sa:va eru med i för team?stoffe_BigAir sa:ooh yeeh me too:P men ja är typ redan med i ett team elr vad man ska säga:P åker i kungsberg med!!!![]()
klaert grabben bosätter sej framför datorn .. sängnördarHasse sa:Snälla lilla kille. Om du inte skriver till dig själv hela tiden utan låter det ligga här ute tills imorgon när folk ommer online så kanske det är lättare att få svar eller? Kl är trots allt 24 nästan och folk kanske inte bor framför datorn på en fredags kväll??
//H
Hej kära skidvärlden, vi är två fina pojkar i sina bästa år som gillar mysiga hemmakvällar framför tv:n men också långa månskenspromenader utmed en mjuk sandstrand långt borta i fjärran.Josslo sa:Lägg ut en kontaktannons i nån "Gävla" tidning
hahahMax_H sa:Hej kära skidvärlden, vi är två fina pojkar i sina bästa år som gillar mysiga hemmakvällar framför tv:n men också långa månskenspromenader utmed en mjuk sandstrand långt borta i fjärran.Josslo sa:Lägg ut en kontaktannons i nån "Gävla" tidning
e inte du hbyare? :PWilheIm sa:jag är med![]()
unnamed productionsaxLL sa:seger tha samma shit :Pmange_da_man sa:va eru med i för team?stoffe_BigAir sa:ooh yeeh me too:P men ja är typ redan med i ett team elr vad man ska säga:P åker i kungsberg med!!!![]()