Jon brogan "thug" edit

Jon brogan "thug" edit
Lindhee sa:
Seriöst de fulaste ja sett! Varför håller han på som ett mongo när han landat? Är det meningen eller vafan...
haha gerej! han har skönaste stilen när han landat, måste ju variera sig lite från alla andra;)

Jon brogan "thug" edit
Varför gör alla såna där fjärilar plötsligt?
Känns sjukt bögigt, då var iallafall diamanterna bättre...

Jon brogan "thug" edit
Jäkligt grym på att åka!:D. Jag personligen tycker han har jäkligt skön stil. och det ser ju bara fränt ut när han står så där efter landningarna :D.!

Senast ändrad:
Jon brogan "thug" edit
simon_l sa:
Sakarias-Majander sa:
JWester sa:
tycker han ska lära sig åka skidor ordentligt.
han åker fan så mycket snyggare än dig
bullshit.. skulle vilja se brogan dra jacobs dubbelcorkade 1260s.. sen verkar han inte ha så brett register, han gör ju bara sw 720 och 540.
Tror inte det var trickpåsen som Sakarias menade. Det är skillnad på:
Han ÅKER fan så mycket snyggare än dig.
och
Han SÄTTER fan så många mer trick än dig.

Visst jag diggar Tom Wallisch landningar i all ära men Jon Brogan var faktiskt överdriven i dom flesta fallen. Plus att som du säger så har han lite mjöl i påsen.

Jon brogan "thug" edit
simon_l sa:
Sakarias-Majander sa:
JWester sa:
tycker han ska lära sig åka skidor ordentligt.
han åker fan så mycket snyggare än dig
bullshit.. skulle vilja se brogan dra jacobs dubbelcorkade 1260s.. sen verkar han inte ha så brett register, han gör ju bara sw 720 och 540.
Man kan ju vinna en tävling med "bara" en 720.
För övrigt så tycker jag att det blir helknasigt när åkarna drar en 1260 eller liknande, det blir inte snyggt med överdrivet mycket snurr.

Jag ser hellre fram emot en sjukt "steezad" och tweakad 720 än en muppad cork 1260.

Nu tycker jag att vi kan släppa diskutionen om jakob & brogan.

peace

Jon brogan "thug" edit
jag pratar inte om vad som är snyggt och inte snyggt, jag pratar om ren och skär skidteknik. stackarn kan ju inte ens hålla ett rent skär, han tappar ju allt grepp med den bakvikten.
sen vad som är snyggt och inte överlåter jag till var och en, men rent teknikmässigt har han inte en chans. sätt honom på ett puder-stepdown med lite tung landning och se om han kan åka lika "steezat".

dessutom är ju den första sekunden av hans landningar grymma, men sen envisas han med att flumma omkring med armarna och luta sig bakåt. tyvärr, men det är inte det här hållet skidåkning kommer gå...

Jon brogan "thug" edit
JWester sa:
jag pratar inte om vad som är snyggt och inte snyggt, jag pratar om ren och skär skidteknik. stackarn kan ju inte ens hålla ett rent skär, han tappar ju allt grepp med den bakvikten.
sen vad som är snyggt och inte överlåter jag till var och en, men rent teknikmässigt har han inte en chans. sätt honom på ett puder-stepdown med lite tung landning och se om han kan åka lika "steezat".

dessutom är ju den första sekunden av hans landningar grymma, men sen envisas han med att flumma omkring med armarna och luta sig bakåt. tyvärr, men det är inte det här hållet skidåkning kommer gå...
HAha så jävla true!
Asså vad gör han i landningarna?
Det blir så onaturligt och B bara.

Jon brogan "thug" edit
Av: whaat Online | Idag 10:07 Citera

JWester skrev:

om han inte kan hålla ett rent skär hur kan han då gjöra carvad cork 3 noob

Man såg inte änns att han gjorde en carvad sväng på sin cork 3a.........

Jon brogan "thug" edit
brogan kan ju åka skidor förfasen, men han väljer ju att landa och köra sina rideaway's bara för att han tycker de är snyggare

tror inte att han skulle ha några som helst problem i ett stort stepdown bc hopp faktiskt.. då är de ju bara att landa på ett annat sätt..

brogan har stil, å de är nått som är väldigt få duktiga skidåkare har.
oftast säger man ju "han är bra" när han kan göra galna trick, men brogan behöver inte ha dubbelcork 12an, han kör på stil. och det var väl det som alla predikade om i forumet för ett tag sen att de var viktigare?

när jon började med dubbels.. då gick ju snacket om "man ska kunna vinna på ett snyggt trick" och inte på ett galet.

där ligger ju brogan LÅÅÅÅNG före dom flesta
/jeppe

Jon brogan "thug" edit
han har ju riktigt fin ''steez'' oh stompade ju typ allt i filmen, och egentligen äre bara rätt så fånigt att klaga över att han viftar lite på armarna efter landningarna ?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp