jeppenator sa:
brogan kan ju åka skidor förfasen, men han väljer ju att landa och köra sina rideaway's bara för att han tycker de är snyggare
tror inte att han skulle ha några som helst problem i ett stort stepdown bc hopp faktiskt.. då är de ju bara att landa på ett annat sätt..
brogan har stil, å de är nått som är väldigt få duktiga skidåkare har.
oftast säger man ju "han är bra" när han kan göra galna trick, men brogan behöver inte ha dubbelcork 12an, han kör på stil. och det var väl det som alla predikade om i forumet för ett tag sen att de var viktigare?
när jon började med dubbels.. då gick ju snacket om "man ska kunna vinna på ett snyggt trick" och inte på ett galet.
där ligger ju brogan LÅÅÅÅNG före dom flesta
/jeppe
Ja var ska man börja...
brogan kan ju åka skidor förfasen, men han väljer ju att landa och köra sina rideaway's bara för att han tycker de är snyggare
Känner du honom?
Det låter nästan som det..
Du pratar som att han har fört fram sporten för att han ser ut som den största alpin farsan som nyss tagit fram sina skidor sedan i början av 80 talet..
Han har inte kommit på ett skit..
I så fall var det nytänk då folk åkte runt som apor i backen och släpade i händerna i backen, det ser ju bara stört ut det med men vart va alla utvecklings trådar då?
Det känns som att så fort Wester har något att säga om saker och ting på denna sida så blir det som ett zoo då alla ska käfta emot osv.
Jag tror faktiskt inte att Wester hade sagt att han inte kunde åka och att han inte kunde ta en skärande sväng om han inte sett det själv.
Men då kommer besserwisser Jeppenator som kan allt om allt och vet allt om allt och säger att han är svin grym och att han kan köra BC.
Jeppenator, du vet att BC inte är så lätt som man tror va?
Vi körde en del i vintras och de som klarade det bäst var just de som kört alpint innan..
Tror du 80-tals farsan stil ikonen Brogan gjorde det eller du kanske kan ringa han och fråga jag undrar faktiskt..
enligt mig så ser han bara löjlig ut..
visst han e väl duktig, sjukt bra på rails... fortfarande finns det folk som är tusen gånger bättre än han.. jämför bara Nick Martini med honom... Brogan körde bra på boxar..
MEN.
Martini körde saker på street rails som enligt mig är helt sjukt..
vilket tror ni är svårast?
en box eller ett street rail?
Hoppen han gör är helt standard och jag vet ett ex antal som kör mycket snyggare än honom och mer tekniskt...
Han har stil men att Jeppenator säger att det är nytänkande är som att säga att påven är bög..