Dumont? Han har skönast stil, men han har inte en chans.Hermiknator sa:Det kommer nog gå bra, men jag tror dumont tar hem det.
Var där över jul, pipen var riktigt grym
us open e 31 jan - 3 feb.VEhrling sa:Är det någon som vet om det blir något US OPEN iår? jag har nämligen för mig att det brukar ligga några veckor innan X-GAMES
Är du seriös? Jon är ju trots allt en vuxen människa, tror knappast han börjar grina för att några ungdomar på ett forum tror att han ramlar.patriknorling sa:Jag hoppas på Jonhallå jon e ju medlem på den här sidan tänk om han kollar denna tråd och ser att ni tror han kommmer baila. det e inte så shysst mot hans självförtroende att tilll och med hans hemlands fans inte tror på honom.
who's da man`??????????????????????????!!!!!!!!!! give me some $ or €titti540-Iever-igen sa:håtveit vinner slopen å tanner pipen
Du skulle betat :Ptitti540-Iever-igen sa:who's da man`??????????????????????????!!!!!!!!!! give me some $ or €titti540-Iever-igen sa:håtveit vinner slopen å tanner pipen
SJukt gissat juMangeeeee sa:Jossi Wells!!
då var man 2000 kr rikareJhunt sa:Du skulle betat :Ptitti540-Iever-igen sa:who's da man`??????????????????????????!!!!!!!!!! give me some $ or €titti540-Iever-igen sa:håtveit vinner slopen å tanner pipen
Sjukt gissat synsk eller nått ?titti540-Iever-igen sa:håtveit vinner slopen å tanner pipen
Jääävlar titti SKILLS!titti540-Iever-igen sa:håtveit vinner slopen å tanner pipen