Jon i X-games

tiptwin

Ny medlem
Jon i X-games
Hur tror ni det går för Jon Olsson i X-games då? Kan han rå på PKs klockrena stil eller Richard Permins uppfinningsrikedom??

/Peppad inför Xgames

Jon i X-games
Det vore soft om han körde 4:A dubbels i finalen, även om det inte är så realistiskt. Typ kangaroo 900 kangaroo 1080 dj flip och hexoflip:O

Jon i X-games
Är det någon som vet om det blir något US OPEN iår? jag har nämligen för mig att det brukar ligga några veckor innan X-GAMES

Jon i X-games
Jon äger! Men, i Slopestyle vinner Colby eller Charles utan tvekan, helst Colby! Hans dubbelvolter är perfekta! Och vad är det han gör mer? Switch bio spin ser det ut som, har jag missat namnet för det?

I Big Air hade TJ tagit hem det, om inte han hade varit skadad... Blir nog Charles, inte mycket som slår honom och hans sw octo 10/12:or!

Jon i X-games
jon kör många bra trick, kör stabilt å säkert.. om han nu lyckats nöta upp skillsen på rails tillräckligt tror jag att han knipen en pallplats.. det är dom som han förlorat så mycket på förra åren!

men colby å simon kör sjukt bra! båda kommer kunna vara med å trängas på pallen

jag hoppas själv att Anders Backe kommer placera bra, han har sån äckligt snygg stil och kör alltid galet.. skulle va kul om han som är lite underground kommer å plockar en bra placering

Jon i X-games
Jag hoppas på Jon :) hallå jon e ju medlem på den här sidan tänk om han kollar denna tråd och ser att ni tror han kommmer baila. det e inte så shysst mot hans självförtroende att tilll och med hans hemlands fans inte tror på honom. det vore as coolt om han gör stilrena dubbel volter i alla hopp och railar snyggt som han har tränat:)

Jon i X-games
patriknorling sa:
Jag hoppas på Jon :) hallå jon e ju medlem på den här sidan tänk om han kollar denna tråd och ser att ni tror han kommmer baila. det e inte så shysst mot hans självförtroende att tilll och med hans hemlands fans inte tror på honom.
Är du seriös? Jon är ju trots allt en vuxen människa, tror knappast han börjar grina för att några ungdomar på ett forum tror att han ramlar.

Jon i X-games
faan ... pk tror ja icke på.. dom som helt klart kört stort nu på senaste är ju

JOSSI
COLBY
DUMONT
sätter ( runt JON ) .. men de e ju trots allt han som designat parken.. ej att förakta där..

pk hänger inte med mot dem..

Jon i X-games
jag hoppas att det inte går så bra för sammy för han kör sina mute snurrar hela jävla tiden... BTW anders backe kommer chocka alla med sin sjuka steeze!!!!

Jon i X-games
1:a Andreas håtvait
2:a Jussi wels
3:a Jon olsson

Fett me grattis till alla 3, var en 7k tävling i år :D
Synd bara att det laggade fett på expn, missade allas första åk å mycke försenigar,
Men endå bra att få se nått =)

pz

Tillbaka
Topp