Jon Olsson - J.Lindeberg?

haha för er som inte gillar JL så tycker jag synd om er! inte för att jag äger ett enda plagg av märket JL men deras kläder ser snygga ut å dom är säkert sköna.. JL är juh endå bara ett märke såsom oakley å fox ocksså är!.. att jon väljer JL framför Oakley är väl upp till honom! å jag tycker det va ett bra beslut för det gör honom lite speciel.. hur mycket uppmärksamhet har han inte fått pga det då?

jeppenator sa:
haha för er som inte gillar JL så tycker jag synd om er! inte för att jag äger ett enda plagg av märket JL men deras kläder ser snygga ut å dom är säkert sköna.. JL är juh endå bara ett märke såsom oakley å fox ocksså är!.. att jon väljer JL framför Oakley är väl upp till honom! å jag tycker det va ett bra beslut för det gör honom lite speciel.. hur mycket uppmärksamhet har han inte fått pga det då?
bra sakt!

det är jävligt dåligt att klaga på snygga kläder, bara för att ni inte har råd med en tröja för 1000 kr

jag har alltid hatat JL och jag känner inte en kotte som tycker att det är ett coolt märke... det står ju liksom som alla vet för JävlaLoser!

men ååååååååå, vem tackar nej till ett kontrakt, han får ju kläder och pengar.
föresten är han ju samma skidåkare även om han är sponsrad av brio leksaker.
respektera andras klädstiler för fan, du är säkert en sån som bara snackar skit och ser ut som oss andra i mörkret, lägg ner sånna här diskussioner för fan.

//SnoRRy Dog

De JL-tröjor med det stora JL-märket på bröstet är i princip det enda fula från JL. Kommer man upp i lite högre priser så ska ni se att de har finfina kläder som är väldigt tjusiga.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp