Du måste skämta...Josslo sa:Peter siepen ? =)
fattar inte heller det humoristiska i det här. hade ju varit lite värre om han hade varit Sveriges 8:e sämst klädda man, eller? kul för Jon som uppenbarligen har fattat det där med mode.hyllengren sa:å vad är det som är så humoristiskt i detta? det är ju inte första gången han får en liknande utmärkelse..
Jaa det gör ja!Nojlas sa:Du måste skämta...Josslo sa:Peter siepen ? =)
man kanske borde införa något slags filter här på Freeride där man sållar bort hjärndöda och omogna användare...skulle gärna vilja veta vad en sk "jl-bög" är för något. För om det är en person som klär sig i J.Lindebergs kläder så är ju uppenbarligen Jon en sådan, han råkar ju representera det företaget.Jally sa:dock är jon olsson en jävla bratt nu,som vinner sin egen tävling på samma trick hela tiden=(
och klär sig som en jl-bög!!
Mmmm...jaha. Och med detta ville du ha sagt vad?Jally sa:dock är jon olsson en jävla bratt nu,som vinner sin egen tävling på samma trick hela tiden=(
Jopp enligt Sofie Fahrman på aftonbladet iaf... sådesåcederholm sa:haha, lätt.NiclasK sa:
okej kanske stämmer dock, men no ofense mot jon menade jag heller, jag bara såg det i tidningen och tänke om fler hade sett det :P.JWester sa:man kanske borde införa något slags filter här på Freeride där man sållar bort hjärndöda och omogna användare...skulle gärna vilja veta vad en sk "jl-bög" är för något. För om det är en person som klär sig i J.Lindebergs kläder så är ju uppenbarligen Jon en sådan, han råkar ju representera det företaget.Jally sa:dock är jon olsson en jävla bratt nu,som vinner sin egen tävling på samma trick hela tiden=(
Att en tidning ger Jon 8e plats bland Sveriges bäst klädda män är ju knappast hans eget fel. Och sen när var det något negativt med att vara välklädd och se ordentlig ut? Tycker snarare vi ska se en sådan sak som ett steg i rätt riktning för vår sport, i och med att det är många som läser aftonbladets bilaga så blir helt plötsligt den lilla bubbla vi lever i, den sk "friåkningsvärlden", lite, lite större. Och är det något den behöver så är det uppmärksamhet.
tack för mig/J
håler med..jeppenator sa:Då kan man juh undra vem som kammade hem förstaplatsen.. jag gissar på Tomas Dileva..
Håller med Wester!JWester sa:man kanske borde införa något slags filter här på Freeride där man sållar bort hjärndöda och omogna användare...skulle gärna vilja veta vad en sk "jl-bög" är för något. För om det är en person som klär sig i J.Lindebergs kläder så är ju uppenbarligen Jon en sådan, han råkar ju representera det företaget.Jally sa:dock är jon olsson en jävla bratt nu,som vinner sin egen tävling på samma trick hela tiden=(
Att en tidning ger Jon 8e plats bland Sveriges bäst klädda män är ju knappast hans eget fel. Och sen när var det något negativt med att vara välklädd och se ordentlig ut? Tycker snarare vi ska se en sådan sak som ett steg i rätt riktning för vår sport, i och med att det är många som läser aftonbladets bilaga så blir helt plötsligt den lilla bubbla vi lever i, den sk "friåkningsvärlden", lite, lite större. Och är det något den behöver så är det uppmärksamhet.
tack för mig/J
Men vafan vakna då din jävla ute liggare de ä väll fan bra att Jon klär sig bra då får vi jibbers ett mycket bättre rykte...Väx uppJally sa:dock är jon olsson en jävla bratt nu,som vinner sin egen tävling på samma trick hela tiden=(
håller medJEPP_E sa:roligt hur alla ändrar sina åsikter när en "pro" säger att dom är fel