jon olsson svergies 8:nde bäst klädda man

Myrre

Ny medlem

ja det stämmer enligt aftonbladets bilaga klick.

lite humor i detta dock enligt men, vad tycker ni själva :P

å vad är det som är så humoristiskt i detta? det är ju inte första gången han får en liknande utmärkelse..

hyllengren sa:
å vad är det som är så humoristiskt i detta? det är ju inte första gången han får en liknande utmärkelse..
fattar inte heller det humoristiska i det här. hade ju varit lite värre om han hade varit Sveriges 8:e sämst klädda man, eller? kul för Jon som uppenbarligen har fattat det där med mode.

Humoristiskt? nä knappast. Vem skulle inte vilja va med på den listan? Man lär ju dra till sig brudar som en backe drar till sig skidåkare..

jacob wester tog nog hem första platsen. väldigt mycket ironi i detta som ni får lista ut själva

hallå det var väll inte för skidkläderna som han vann va???
men endå det är väll inte negativt att få en sådan utmärkelse?

Senast ändrad:
Jally sa:
dock är jon olsson en jävla bratt nu,som vinner sin egen tävling på samma trick hela tiden=(
och klär sig som en jl-bög!!
man kanske borde införa något slags filter här på Freeride där man sållar bort hjärndöda och omogna användare...skulle gärna vilja veta vad en sk "jl-bög" är för något. För om det är en person som klär sig i J.Lindebergs kläder så är ju uppenbarligen Jon en sådan, han råkar ju representera det företaget.

Att en tidning ger Jon 8e plats bland Sveriges bäst klädda män är ju knappast hans eget fel. Och sen när var det något negativt med att vara välklädd och se ordentlig ut? Tycker snarare vi ska se en sådan sak som ett steg i rätt riktning för vår sport, i och med att det är många som läser aftonbladets bilaga så blir helt plötsligt den lilla bubbla vi lever i, den sk "friåkningsvärlden", lite, lite större. Och är det något den behöver så är det uppmärksamhet.

tack för mig/J

Det förvånandsvärda med detta anser jag snarare vara det faktum att en sådan utmärkelse kan röra upp så pass många och varierade känslor bland detta forums medlemmar. Kamrat Olssons kläder tänker jag inte kommentera, hur han väljer att klä sig eller inte klä sig bekommer mig inte över huvud taget.
Men som Wester så klokt säger så är all exponering av sporten fördelaktig för dess kvarlevnad och utveckling.
Då kvarstår det väl bara att gratulera Jon, för att utnämnas till Sveriges 8:e bäst klädde man är verkligen inte illa. Tack för mig vänner.

Jally sa:
dock är jon olsson en jävla bratt nu,som vinner sin egen tävling på samma trick hela tiden=(
Mmmm...jaha. Och med detta ville du ha sagt vad?

Du skulle mått bra av att få rejält med stryk av ett gäng tokbiffiga homosexuella killar från Stockholms finaste kvarter klädda i endast JL.

Vissa människor....

Palla skriva nåt sånt här, EEEEEHH visste det för typ 1 vecka sen eftersom jag är vip. Och kan läsa tidningar innan dem ens kommer till affärerna chok stolt..

/Peace

Beskrivningen va väl att han inte klär sig lika "säckigt" som dem andra skidåkarna

Nr1.. Alexander Skarsgård

Senast ändrad:
JWester sa:
Jally sa:
man kanske borde införa något slags filter här på Freeride där man sållar bort hjärndöda och omogna användare...skulle gärna vilja veta vad en sk "jl-bög" är för något. För om det är en person som klär sig i J.Lindebergs kläder så är ju uppenbarligen Jon en sådan, han råkar ju representera det företaget.

Att en tidning ger Jon 8e plats bland Sveriges bäst klädda män är ju knappast hans eget fel. Och sen när var det något negativt med att vara välklädd och se ordentlig ut? Tycker snarare vi ska se en sådan sak som ett steg i rätt riktning för vår sport, i och med att det är många som läser aftonbladets bilaga så blir helt plötsligt den lilla bubbla vi lever i, den sk "friåkningsvärlden", lite, lite större. Och är det något den behöver så är det uppmärksamhet.

tack för mig/J
okej kanske stämmer dock, men no ofense mot jon menade jag heller, jag bara såg det i tidningen och tänke om fler hade sett det :P.

alla vi vet att jon är sjukt jävla på på åka skidor, men det ja tyckte var humor i detta var att det är inte ofta man skulle se jon i en sån där kläd och kändis bilaga

fred ut

Det är väl roligt att folk kollar

Senast ändrad:
Varför heter det inte Sveriges bäst klädda manliga kändis och Inte Sveriges bäst klädda man?
"Klick" skiter väl fullständigt hur övrigt folk klär sig, eftersom läsarna inte heller skulle bry sig det.

Senast ändrad:
JWester sa:
Jally sa:

tack för mig/J
Håller med Wester!
va fan e en JL-bög?
hur hjärndöd kan man va
jon e ju sponsrad av JL!!
ere nå fel med det?

Jally sa:
Men vafan vakna då din jävla ute liggare de ä väll fan bra att Jon klär sig bra då får vi jibbers ett mycket bättre rykte...Väx upp

Jag förstår inte hur detta kan väcka sådana aggressiva känslor bland vissa här på forumet. Låt killen klä sig som han vill. Bara för att han inte passar in i ghettomallen, som verkar vara mer regel än undantag (och faktiskt ganska fantasilös och uttjatad), så behöver ni ju inte skrika halsen av er. Ni är ointressanta.

Kan väll säga som så att jag vart en aning skeptisk när Johan Lindeberg började designa skidkläder. Dom kom ju ut i en tid när de fortfarande bara sålde på märket och RIKTIGT DÅLIG design. "En tröja och ett JL tryck". Vart lite rädd att märkestrenden skulle följa med ut i backen.

Okej man ser fortfarande märket relativt tydligt men inget i stil med tröjorna. Nåväl så förstår jag inte vad som är skillnaden mellan Lindeberg och andra neonfärgade kläder. Hakar folk upp sgi på stilen eller på märket? Jag tycker det verkar som de flesta som klankar ner på JL, klankar ner på märket och inte stilen. Varför?

För att återgå till ämnet om Jon som bra klädd, så är det väll bara att konstatera att han har bedömts utifrån sin "street outfit" och itne hur han klär sig i backen.

För några år sedan så var jag ruggit anti JL och tiger of sweden för den delen. De var märken som sålde enbart till folk med pengar som ville visa att dom har pengar. Men det har förändrats och ingen kan säga nått annat. JL har slutat med att sälja märket och fokuserar nu kraften mot designen och hittils har dom gjort ett klart godkännt jobb.

Heder åt Jon som klär sig fräscht nytt och utan att sälja ut märket, (Eller ser ni något fett märke på kläderna han har på sig.) Även heder åt Johan Lindeberg som har insett att design är betydligt viktigare än märket..

PS.för övrigt så är jag trött på disskusioner om JL, finns tillräckligt med trådar för att kunna starta ett JL forum, nästan

Över och ut / sebbe

Håller med Wester totalt, J.Lindberg är ett stort märke i sverige och om Jon är sponsrad av J.Lindberg så får ju många upp ögonen för sporten !? :p mer upmärksamhet....

vem fan kommer på ett sånt pris?? helt ovesentligt vad fölk har på sig

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp