Jon Olssons VideoBlog!

jon_olsson

Ny medlem
Jon Olssons VideoBlog!
Ville bara meddela att inom några timmar så kommer vi gå live på www.jon-olsson.com med min Videoblog.
Jag har anställt en filmare som kommer följa mig varje dag de närmsta 6 mådaderna och filma allt jag gör, tävlingsupdates, filmmaterial från photo shoots, bilracing, surfresor och allt annat kul jag kommer hinna med under vintern.
Så det blir lite som en super extended skidfilm fast material kommer ut samma dag som det hände i stället för i november nästa år.

Först ut blir en update från freestyle.ch.

Hoppas att ni gillar det!

Mvh

JON

Senast ändrad:
Jon Olssons VideoBlog!
Sjukt roligt! Haha, men det kommer väl bara vara kortare sammandrag från dagen,
asså inte videomaterial på 4½ timme om dagen.

Och när är "om några timmar"?

Fan vad sweet!

Jon Olssons VideoBlog!
Jag skulle tycka att det var jobbigt att filma någon i ett halvår :S

Men nice, Jon Olsson goes big brother liksom!

Jon Olssons VideoBlog!
frandfors sa:

Fan vad sweet!
Vi kommer filma allt som vi känner är kul att se, sen redigerar vi ihop det och lägger ut kortare snuttar, ibland kan de komma varje dag(typ när vi är på x games mm) och ibland kan det va en vecka i mellan updates i fall jag bara har varit tråkig..;-)
Några timmar beror på hur långsamt vårt internet är här i zurich...

Jon Olssons VideoBlog!
jon_olsson sa:
frandfors sa:

Fan vad sweet!
Vi kommer filma allt som vi känner är kul att se, sen redigerar vi ihop det och lägger ut kortare snuttar, ibland kan de komma varje dag(typ när vi är på x games mm) och ibland kan det va en vecka i mellan updates i fall jag bara har varit tråkig..;-)
Aokej, smutt! Låter som en stört kul grej för OSS freeridare :)
Att få se hur livet igentligen är för ett proffs, att det inte är så glamouröst som man tror.

Måste svida som fan med en Ultima GT, lyxkåk i Monaco och kanon kontrakt(?) med sina sponsorer ;)
/G

Jon Olssons VideoBlog!
sweet idé, men måste nästan ställa samma fråga som Hjalle gjorde; vad känar du på detta? (ren nyfikenhet^^.)

Jon Olssons VideoBlog!
Gött att du tänker på dina fans och inte bara åker och skiter i dom . Mer sånt Jon , så man får se lite hur ni har det på ert underbara jobb !

Jon Olssons VideoBlog!
Ludde_c sa:
ey duu, kooompiz! kommer du va med i någon skidfilm ändå?
Inte klart i dagsläget, beror lite på hur detta funkar och vad folk tycker om det..är ju inte direkt en beprövad sak..

Men jag är optimistisk, sitter och kollar på editen här från zurich som nästan är klar och jag tror det kommer bli grymt..

Jon Olssons VideoBlog!
Tycker det är en bra idé ! En annorlunda sak som ger alla fans osv en uppdate på vad sin idol gör under 6 månader och få en syn hur det är att vara ett skid proffs ?
Och det visar även en sida från Jon att han bryr sig? om sina fans :)

Gillar det ska föja det så ofta jag kan :)

/Sim

Jon Olssons VideoBlog!
jon_olsson sa:
frandfors sa:

Fan vad sweet!
om du får tråkit så kan du ju åka hem till mora? kom över på en fika å hoppa lite studsmatta, kommer absolut bli värt att filma :) och hälsa på din gamle klass kamrat? min bror ;) grymt kul med detta (Y)

Jon Olssons VideoBlog!
Kommer filmandet bara kretsa kring dig? Jag menar att du kanske får med dig någon annan skillad skidkompis på film med ?

Jon Olssons VideoBlog!
Soderpundarn sa:
Kommer filmandet bara kretsa kring dig? Jag menar att du kanske får med dig någon annan skillad skidkompis på film med ?
Det kommer självklart vara andra skidåkare med, om vi kör en session så visar vi självklart de andra som är med..
Så ni kommer även få se mycket av Andreas H, Oscar S, Simon D, Sammy C och TJ då jag kör med de hela vintrarna.....

Jon Olssons VideoBlog!
Coolers.
Men nu får ni ta o öka, pallar inte va uppe hela natten! Man vill ju se!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp